úterý 14. července 2015

* Vlasová kúra Aloe Vera a Ibišek- alverde*

Krásný den kočky!

Jak si užíváte prázdnin? Dnes pro Vás mám recenzi na vlasovou  kúru od alverde. Taky Vás v DM lákají ty mini balení u pokladny? Já si odnesu pokaždé snad něco na vyzkoušení. Tentokrát jsem si odnesla tenhle malý poklad na vlasy a rozhodně nelituji. Při příští návštěvě DM jsme si odnesla plné balení které stálo okolo 60 Kč.




Kondicionéry ani kúry jsem nikdy moc nepoužívala, tuhle si ale nemůžu vynachválit. Vůně je jemná, přírodní. Po použití kúry jsou vlásky krásně jemné, dobře se rozčesávají a nemám suché konečky.
 Než jsem začala kúru používat, měla jsem konce vlasů dost přesušené a konečky roztřepené. Kůra mi vlasy opravdu hezky vyživila, roztřepené konečky ale bohužel zachránit neumí. :) Vlásky jsem zkrátila asi o 10 centimetrů a s touto péčí mám konečky krásně zacelené a vlasy nemám ani trošku suché!
Vlasy nejsou splihlé, ale krásně nadýchané. Kúra se z vlasů dobře smývá a už při mytí mám pocit že vlasy jsou vyživené. Líbí se mi i vzhled obalu, který je jako u všech alverde jednoduchý a nepřeplácaný. Kúru používám 1-2x týdně, vlasy si nebarvím, nedokážu posoudit, jak by reagovala na barvené vlasy. Na vlasech nechám působit asi 3 minuty,poté oplachuji vlažnou vodou.

10/10




Znáte tuto kúru? Používáte? :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)