pondělí 13. července 2015

* Olejoví favorité- Top oleje*

Krásný den,
už to bude více než rok, co jsem se začala zajímat o složení kosmetiky, kterou používám. Musím říct, že za ten rok jsem změnila spoustu svých kosmetických zvyků a jsem za to moc ráda. Velmi jsem si oblíbila drogerii DM kde se dá sehnat cenově dostupná přírodní kosmetika. Za ten rok jsem vyzkoušela spoustu produktů a většina mě opravdu mile překvapila.
Dnes bych Vám ráda něco napsala o mých nejoblíbenějších olejích, bez kterých už se neobejdu.





Kokosový olej

Prvním z olejů, který jsem si koupila po přečtení pozitivních recenzí na internetu je Kokosový olej… a od prvního otevření jsem se zamilovala a myslím si, že je to láska na celý život ♥  Jeho všestranné využití už asi každý zná. Nevím, jestli existuje olej, který by byl tak multifunkční jako právě kokosový olej.

K čemu používám?
-Odličování: Na vatový tampon s trochou vody. Na obličeji je příjemný, neštípe ani v očích. Už si neumím představit, že bych se odlíčila jinak. Pokožka je po něm nepne jako po některých odličovačích, naopak je na pleti moc příjemný
-Na suchou pleť po koupání a po holení: pokožku krásně zklidní.
-Na suché rty, ruce a nehty, paty
- Po opalování na celé tělo
- Před spaním na oční okolí
- Na zoubky: Kokosový olej má antibakteriální, zklidňující a prý i bělící účinky. Používám ho jako prevenci zánětu dásní a aft a taky co kdyby ten bělící účinek fakt fungoval že? :))

Kdybych si mohla na dovolenou vzít jen jediný olej, byl by to právě kokosový! <3




Rakytníkový olej

Rakytnikový olej jsem si koupila ze zvědavosti, protože prý má pomáhat v boji s pupínky. A opravdu pomáhá! Pleť mám po něm jemnou a hydratovanou, ale ne mastnou a póry vůbec neucpává. Rakytníkové oleje mám doma dva druhy, jeden od značky Saloos (který můžete vidět na fotce) a druhý 100% ze zdravé výživy. Olej od Saloosu se dá využít jen ke vnějšímu použití a je k tomu i mnohem vhodnější. Má jen mírně naoranžovělou barvu, která na pleti ale nejde nijak moc vidět. Naopak 100% olej ze zdravé výživy je i vnitřnímu použití a pro jeho typickou křiklavou oranžovou barvu bych ho ani na obličej asi nepoužívala :)))

K čemu používám?
-  Saloos:  Večer po odlíčení (na navlhčenou pleť) jako hydrataci a prevenci před vznikem pupínků :)
- 100% Rakytníkový olej:  Obsahuje spoustu vitamínů (např. v průměru až 24x více vitaminu C než citrón) a betakaroten. Ráno si dám jednu malou lžičku a myslím, že i když to není po ránu zrovna nejchutnější, je to mnohem lepší než nějaké vitamíny.



Tea Tree Oil

Tea Tree Oil jsme doma měli už dlouho, ale já jsem ho začala používat až teprve nedávno. Můžu ho doporučit všem s problematickou pletí.

K čemu používám?
- Perfektní SOS pomocník, když se objeví nějaký „malý problém“ :). Aplikovat několikrát denně a fakt pomáhá. Beru ho všude, jen POZOR! Pořádně utahovat víčko :))) Ze zkušenosti mohu potvrdit že i když mám mentolovou vůni ráda, celou kabelku a všechno v ní „ovoněné“ ještě další 3 dny po vylití není úplně nejlepší :)



Ricinový olej

Posledním mým objeveným olejem, ale rozhodně ne posledním v olejovém žebříčku je Ricinový olej. Nalákaly mě nejen jeho regenerační a zvláčňují účinky, ale také použití na řasy.  Určitě bych ho doporučila všem se suchou pokožkou, krásně hydratuje suchá místa a v kombinaci s kokosovým olejem se i krásně roztírá. Super i pro atopiky. Na použití na řasy jsem se moc těšila a musím říct že vidím výsledky. Řasy jsou delší a méně padají.

K čemu používám?
-  Večer před spaním nanesu na řasy (přes den by mohl být těžký, je dost hustý) a obočí (na místa kde je obočí řidší a chtěla jsem ho hustší, výsledky jsou také vidět :))
- Na suché místa buď samostatně, na menší plošky, nebo společně s kokosovým olejem, výborný je na noc na chodidla a ruce.
- Na noc rty (na to ještě přetřu balzámem na rty).




A jaké oleje jsou pro Vás ty nej? :)




4 komentáře:

  1. Kokosák je jasná věc - nežila bych bez něj. Saloos mám ráda, pár produktů doma mám, ale ten ricinový olej mě zaujal :)

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek. Na kokosový olej také nedám dopustit, ale jako odličovač jsem ho ještě nezkoušela. To je super tip. A ten rakytníkový olej myslíš že teda pomáhá proti akné? :)

    Mrkni na můj blog: http://theelegantzone.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě jako odličovač vyhovuje ze všeho nejvíc :) na oči mi je opravdu moc příjemný :) určitě zkus, myslím že budeš taky spokojená :)
      Mě i sestře rakytníkový olej vyhovuje, a to máme obě problémy s pletí :)

      Vymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)