čtvrtek 30. října 2014

* Alverde- Balzámek na rty Brusinka a třešeň *

Krásný večer mé milé čtenářky,

dnes mám pro vás recenzi mého oblíbeného balzámu na rty od značky Alverde.
Brusinky i třešně mám moc ráda, tak jsem byla zvědavá, jaký bude tento balzám.


A musím říct, že mě moc příjemně potěšil. Balzám je výrazně tmavě červený s jemnými třpytkami, ale nemusíte se toho vůbec bát. :) Dodá rtům mírný lesk a trochu barvičky, ale nic výrazného :) Na rtech je moc příjemný, nelepí a krásně hydratuje. Nádherně voní! Sladce jako třešňové bonbónky :) Tu vůni mám na něm opravdu moc ráda. Balzámek nosím všude s sebou a i v té nejmenší kabelce kde mám jen mobil a peněženku se pro něj vždycky najde místo. Co mu ale musím vytknout je že se tuba z vnitřní strany při vysouvání balzámu hrozně opatlává. Není to velké mínus, ale i tak :) K velké výhodě podle mě patří cena, která se pohybuje od 33do 50 kč za 4,8 g :)


Plusy:
+ Nádherná vůně
+ Hydratace
+ Lehké tónování a lesk
+ Cena

Mínus:
- "Opatlaná" vnitřní tuba

Na závěr musím říct že i přes jedno skoro nepodstatné mínus je tento balzám jeden z nejlepších které jsem kdy vyzkoušela a určitě si ho koupím znovu.

Zkoušely jste tento balzám? :) Vyhovuje Vám? :))
Přeji Vám dobrou noc a krásné sny :) Kiss*


PS:  Překrásný blížící se víkend :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)