neděle 28. září 2014

Croatia :)

Krásné odpoledne slečny :)

Po opravdu obrovské blogové pauze se opět vracím. Za tu dobu, co jsem tu nebyla se pár věcí změnilo. Vyzkoušela jsem taky spoustu věcí z bio kosmetiky a už se moc těším, až vám o nic tady napíšu. Ani nevím, kterým výrobkem začít. Před prázdninami jsem byla s rodinou a známými v Chorvatsku. Proto bych dnešní článek ráda věnovala právě fotkám z tama. Snad se Vám fotky budou líbit :)
V Chorvatsku jsem byla podruhé a je tam nádherně. Překrásné průzračné moře, úžasný vzduch a ta atmosféra..... :) určitě jsem tam nebyla naposledy :)

Mějte krásný večer :)
















































4 komentáře:

  1. Krásné fotky! :-) Hned bych vrátila léto :-)

    Měj se,
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  2. jak se to místo jmenuje? vypadá to nádherně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotky jsou z více míst v chorvatsku :) většina fotek je foceno v Promajně, kde jsme byli ubytovaní, první vodopády jsou v národním parku Krka, strom na kameni je v Brele a poslední dvě fotky jsou z Plitvických jezer :))

      Vymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)