sobota 24. května 2014

Lavera- Toothpaste mint ♥

Krásný večer mé milé čtenářky,

dnes pro Vás mám recenzi zubní pasty od Lavery. Musím říct, že když jsem si objednávala balíček z eshopu www.organictime.cz, plánovala jsem původně objednat jen šampon a deodorant, se svou tehdejší zubní pastou jsem byla spokojená. Na eshopu je ale podmínka nákupu nad 300 kč a můj nákup této částky nedosahoval, tak jsem tam ze zvědavosti přidala ještě tuto zubní pastu. Musím říct, že jsem moc ráda, že to takhle bylo, protože nevyzkoušet tuto pastu by byla opravdu škoda.

Oficiální popis: Mátová zubní pasta rozzáří váš úsměv. Díky obsahu účinných přírodních látek a bylinných extraktů snižuje riziko vzniku zubního kazu, bělí zuby a zpevňuje sklovinu. BIO máta navíc příjemně osvěží dech.
BIO máta: dodává příjemně svěží příchuť Fluorid sodný: důležitý element pro zdravou a pevnou sklovinu.

Obal výrobků se mi moc líbí, není přeplácaný, ani obyčejný. Celkově se mi obaly výrobků od Lavery líbí.
Vůně.... ta je perfektní, mátu miluji a tahle pasta voní nádherně. Není to taková ta chemická vůně, ale o vůni se postaraly přírodní esenciální oleje takže opravdová lahoda.
○ K chuti také nemám co vytknout. Myslela jsem si, že oproti obyčejným pastám to nebude nic moc a bude chvíli trvat si na ni zvyknout. Ale nic takového. Chuť je příjemná a čím déle ji mám doma, tím více mi "chutná" :)) 
○ Bělícího efektu jsem si zatím nevšimla, ale kvůli tomu jsem si ji ani nepořizovala.

Nenašla jsem vůbec žádné zápory, takže pokud máte rády mátu jako já, určitě doporučuji.(odkaz).
 Na stránkách nabízejí také variantu bez máty a myslím že bude hodně podobná. 


Složení:
Aqua, Sorbitol, Hydrated Silica, Maris Sal, Sodium Cocoyl Glutamate, Disodium Cocoyl Glutamate, Xanthan Gum, CI 77891, Sodium Fluoride, Echinacea Purpurea Extract, Commiphora Myrrha Extract, Arnica Montana Extract*, Mentha Piperita Water*, Aroma**, Limonene** 
* suroviny z kontrolovaného ekologického zemědělství 
** přírodní esenciální oleje

Máte rády výrobky od Lavery? :)
Krásný víkend kočky :)*

1 komentář:

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)