čtvrtek 6. března 2014

* Řasenka AVON super SHOCK *

Krásný čtvrtek mé milé čtenářky,

dnes mám pro Vás recenzi na jednu z mých oblíbených řasenek. Možná víte, že jsem kosmetická poradkyně Oriflame, takže si většinou objednávám řasenky od této značky. A mám tam své oblíbence, které pravidelně kupuji. Ráda si ale kupuji i řasenky z kamenných prodejen například řasenky Gabriella Salvete jsou super. (Vyzkoušela jsem Xxpress Volume, Diamante a D´amore). Vlastně ani nevím proč, ale řasenkám z Avonu jsem moc nevěřila. Když jsem ale na Vánoce dostala tuhle krásku, pochyby se rozplynuly. Moc se mi zalíbila už na pohled. Tento design je speciální edice, jinak ji Avon nabízí v modré variantě.


Design řasenky je podle mě velmi propracovaný, ale ne zbytečně přeplácaný. Spojení zlaté a černé barvy na mě působí luxusně. 
S kartáčkem se mi také dobře pracuje, je sice větší a širší, než u ostatních mých řasenek a proto mi nejdříve chvíli trvalo, než jsem si na něj zvykla, ale teď si ho nemůžu vynachválit. Protože je větší, pokryje najednou větší plochu řas a tak líčení trvá opravdu chviličku. Štětinky jsou na kartáčku blízko u sebe a tak nedochází ke slepování řas.
Řasy jsou krásně prodloužené a husté, ale nezatížené zbytečně velkým množstvím řasenky. Jediné, co bych vytkla, že se mi "obtiskává" na vrchní víčko během dne. 


Klady:
+ Nádherný design
+ Perfektní kartáček
+  Nezatěžuje řasy

Zápory
- "Obtiskává se"


1. Před nalíčením
2. Jedna vrstva řasenky
3. Dvě vrstvy řasenky
4. Konečné nalíčení :)

A jaké jsou Vaše oblíbené řasenky?
Na závěr bych Vám chtěla popřát krásné čtvrteční odpoledne.

2 komentáře:

  1. až teraz pozerám že si zmenila vzhľad blogu zlatíčko :))) je krásny! :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuji Verunko :)* měnila jsem ho dnes odpoledne ;) měla jsem blog celý sladěný do podzimu a až dneska jsem si to uvědomila :) a chtěla sjem něco, co by mě více vystihovalo a hlavně o čem tento blog je :)))děkujii ;)

      Vymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)