neděle 16. března 2014

* Jen pár minut *

Přeji Vám krásnou neděli mé milé čtenářky,

asi jste si všimly, že poslední dobou se blogu věnuji méně. Nebojte se, zase se to zpraví. :)) Jak už některé víte, tento měsíc začínám dělat autoškolu a také jsem si našla brigádu. Zatím mám za sebou první směnu, kterou jsem měla včera. Jelikož to nechci zakřiknout, zatím Vám neprozradím, kde brigádu mám. :)) Zatím mě to ale MOC baví :). Dnes Vám ukážu fotky které vznikly, když jsem pekla překvápko pro mého přítele. 
Během týdne přidám i recepty, které jsou opravdu jednoduché :)


Přeji Vám krásnou neděli, i když nám počasí nepřeje, určitě si tím nenechte zkazit náladu. 
Já se jdu chystat na lední bruslení s kamarádkou :) Jaké máte na dnešek plány Vy? :)


5 komentářů:

  1. Ty srdíčka vypadají moc lákavě !:)

    OdpovědětVymazat
  2. priateľ musel byť "happy" vyzerá to celé neskutočne lákavo:)

    OdpovědětVymazat
  3. Mňammi :3
    http://chilli-chocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, Ty to tu máš tak krásný! Nádhera! Ale takhle lahodný posty mi sem nesmíš dávat. Nebo aspoň vždycky s varováním, že se to nemá otevírat navečer:-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)