pátek 7. března 2014

*Jarní tečkování *

Krásné páteční odpoledne,

venku je poslední dobou skoro jarní počasí a na jaře mám vždycky náladu tvořit a vylepšovat. Provádím malé změny v pokojíku. Měla jsem náladu na hravé a trošku barevnější nehty. Původně jsem chtěla každý nehet jinou barvou, pak jsem se ale nechala inspirovat mými pyžamovými kalhoty :))  Zatím jsem si ještě nepořídila tečkovač a tak jsem použila párátko :)

Použila jsem lak miss sporty (370) jako základ, na tečky miss sporty na francouzskou manikurů a jako nadlak Gabriella Salvete (11), který mám ráda, i když hrozně dlouho schne :-/ :)

Tyhle nehty mě moc baví a při pohledu na ně mám už skoro jarní náladu :) i když ty tečky nejsou úplně podle mých představ :))))


Přeji Vám krásné páteční odpoledne.
PS: Užijte si víkend! :))

4 komentáře:

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)