čtvrtek 13. února 2014

* Nail art- stejné ale přece jiné *

Přeji Vám krásný večer kočky!

I když jsem si původně zakládala blog kvůli lásce k fotografování a většina mých článků byla hlavně fotografických. Poslední dobou už tak moc nefotím a protože mi to začíná chybět, určitě se můžete těšit zase na články tohoto typu. Snad už po víkendu :)
No, už jste si asi určitě všimly, že jsem se začala věnovat více i kosmetice a nehtům :)
Tak dneska tedy jeden nehtový příspěvek. 
Původně jsem měla nalakované všechny nehty fialovým lakem a na prsteníčku effect topper. Potom jsem ale na mé kamarádce Mišce viděla nádherné gelovky. Nádherný výrazný fialový lak, prsteníček stříbrný třpytivý a na prostředníčku květinka. Tak jsem se inspirovala a vylepšila si nehty přidáním bílé nálepky :). A moc se mi to líbí. 
A protože je vytvoření takových nehtů opravdu jednoduché ale vypadá pěkně, udělala jsem si podobné i v mint variantě.
Na fialovou variantu jsem použila:
○ essence- fialový ze starší edice, není na něm název a v té nové edici ho nemůžu najít. Tak kdyby jste věděly který to je, tak budu moc ráda, když mi to napíšete do komentářů, protože ta barva je opravdu nádherná
○ essence- 15 glitters on me
○ Gabriella Salvete- 11 (top coat)

A na mentolovou:
○ emily- 108 fresh mint
○ Coleen- 143
○ essence- 15 glitters on me
○ Gabriella Salvete- 11 (top coat)


Líbí se vám tyto nehty? :) přeji příjemný večer a zítra krásný Valentýn kočky! ♥

12 komentářů:

  1. Krásné nehtíky! Taky přeju hezkého Valentýna :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) jsem moc ráda že se líbí :)

      Vymazat
  3. krásneho Valentína zlatíčko :)))) tie ružové sú krásne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujiii :) Tobě taky Verunko :) taky se i ty růžové líbí víc :) dokonce se líbily i mému příteli, který takové "holčičí" barvy moc rád nemá :))

      Vymazat
  4. Jé, máš to pěkný, mám podobný laky a zbožňuju ty toppery od essence. Narozdíl ode mě to umíš i hezky nafotit, v tom se ještě musím učit. Jestli chceš, koukni ke mně, mám tam fotky mých laků. http://radkakaiserova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuji Raduš! :) moc jsi mě potěšila :)) toppery jsou úžasné, dokážou udělat i z obyčejné manikůry něco neobyčejného a zajímavého :)

      Vymazat
  5. laky se třpytkami mám prostě nejradši!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo ;) přesně tak to mám taky.

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Jééé Evie :) zrovna od Tebe mě to moc těší. Tvé nehty obdivuji už hodně dlouho ;)

      Vymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)