sobota 1. února 2014

♪ ♫ Maškarní ples ♫ ♫ ♪ ♪

Krásné odpoledne mé milé čtenářky,


zkouškové období je úspěšně za mnou a konečně se můžu věnovat blogu. Moc mi to už chybělo. V diáři mám nápady na spoustu článků, které chystám, tak už to tady nebude tak prázdné.
Minulý víkend jsem byla s přáteli na maškarním plese a moc jsem si to užila. Maškarní plesy mám moc ráda a v tomto článku jsem už o tom dříve psala. Tento rok jsme s přítelem nemuseli moc dlouho přemýšlet za co půjdeme, protože mamča objevila u babičky spoustu látky s leopardím potiskem a bylo rozhodnuto :)) Já jsem měla kostým stejný, jako na posledním zvonění, jen jsem si navíc vyrobila uši :)) Na líčení jsem koupila v papírnictví dvě barvy na obličej- černou a žlutou, každá stála do 20 kč, což mě moc mile překvapilo :) Já jsem barvy na své líčení skoro vůbec nepoužila, jen na čumáček :)) zato na přítelovi jsme se v líčení s R. vyřádily :)) Můžete posoudit samy :)) a když už jsme byly u toho malování a chystal se u nás přítelův bráška, který šel za mafiána, namalovaly jsme mu knírek :) protože to k správnému mafiánovi určitě patří :) No ne? :)


Jak jste na tom letos s plesy vy? :) máte rády maškarní? :)) Přeji krásnou slunečnou sobotu :)

6 komentářů:

  1. tak vy ste krásni :))) spomínam si ešte stále na jednu masku,ktorú si mala s tou kostičkou vo vlasoch :) to bolo tiež úžasné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujeem :)) jojo :) to byla paráda chodit s polystyrenovou kostí ve vlasech :))

      Vymazat
  2. Tak to je krásný :) moc ti to slušelo :) Zuz

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi šikovná :-) Úžasné fotky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuji :) ale je to docela jednoduché :)

      Vymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)