pondělí 10. února 2014

* GS v hlavní roli *

Krásné pondělí kočky ,


máte rády laky Gabriella Salvete? :) já tedy rozhodně ano!  Ať už "obyčejné", nebo z kolekce Stars. Nemůžu se ani rozhodnout, který z nich mám nejraději. Tentokrát jsem měla chuť na něco neobvyklejšího.
Podobné nehty už jsem plánovala dlouho, jen jsme nevěděla jaké barvy zvolit. Pískové laky od GS se přímo nabízely, jen vybrat správnou kombinaci :) A protože jsem zatím ještě nevyzkoušela tmavě modrý lak, který jsem dostala k nákupu zdarma :)), rozhodla jsem se pro modrou kombinaci. Původně jsem chtěla místo bílých linek udělat stříbrné, ale myslím, že takhle to vypadá lépe.
1. Jako základ jsem použila Pink dream (113) od Astoru.
2. Gabriella Salvete- Azzurro (08)
3. Gabriella Salvete- 128
4. A na linky miss sporty

Líbí se Vám tato kombinace? :)
Přeji krásný začátek týdne.



6 komentářů:

  1. pěkné :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) jsem ráda že se líbí ;)

      Vymazat
  2. Moc se mi líbí ten modrý pískový lak:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je úžasný a taky docela dlouho vydrží :)

      Vymazat
  3. Krásné nehtíky! Taky bych si takové chtěla udělat, ale neměla bych na to trpělivost :-D
    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu moc ráda, když se také zapojíš > http://www.chicoco.cz/2014/02/giveaway.html ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuji .) to mě moc těší :)
      děkuji moc za pozvání, jdu se mrknout ;)

      Vymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)