neděle 2. února 2014

ღ Coral calling- Essence ღ


Krásné nedělní dopoledne kočky,
nosíte rády rtěnky? máte rády výrazné červené rty, nebo volíte spíše dívčí růžovou? Já obdivuji výrazné rtěnky na ostatních, ale sama je vůbec nenosím. Necítím se v nich. Preferuji spíše balzámky :) Když jsme s R. byly v Tetě, hodně se nám zalíbila Coral calling od Essence. Je to opravdu krásná barvička, která je výrazná, ale přitom vypadá přirozeně.

Se rtěnkami od Essence nemáme žádné zkušenosti, ale jejich ceny jsou opravdu příjemné, konkrétně tahle stála kolem 60,-, tak jsme si řekly, že ji zkusíme :)


Co se píše na stránkách essence: 
Dlouhotrvající láska...tuto rtěnku si prostě zamiluješ. rtěnka nabízí intenzivní barvu, která drží a drží a přesto nevysušuje tvé rty. lehká a krémová formule dodává rtům příjemný pocit a zahalí je do neodolatelných barev. v široké paletě si vybere skutečně každý- od zářivě růžové až po intenzivní červenou a tělovou barvu. rtěnka je navíc opatřena logem essence a matným černým obalem, takže je vskutku elegantní i na pohled.

Co si myslíme my? :)
Obal rtěnky se mi hned zalíbil, je jednoduchý a nepřeplácaný. Působí na mě opravdu elegantně a vkusně. Taky se mi líbí, že je na obalu proužek v barvě rtěnky. Takže pokud máte více rtěnek z této kolekce, snadno a rychle s ev nich orientujete.
Barva je opravdu nádherná, ve slabší vrstvě vypadá jemně a přirozeně, skoro nenápadně. Silnější vrstva zintenzivní barvu, která tak krásně vynikne ale přesto není až moc nápadná a "nekřičí" :)
S tím, že je dlouhotrvající  zas tak moc nesouhlasím, dlouhotrvající rtěnku si představuji trošku jinak. Ale s ohledem na cenu, to s tou výdrží není až tak špatné.
I když se na stránkách píše, že rtěnka rty nevysušuje připadá mi, že to tak úplně není. Před nanesením rtěnky nanáším alespoň slabou vrstvu balzámu a pak je to lepší. I když se o své rty starám a nemám je popraskané, na detailních fotkách jsme si všimla, že velmi zalézá do vrásek a dělá takový efekt popraskaných rtů i když je takové (alespoň doufám) nemám. Jinak ale na rtech vypadá moc pěkně, a "naživo" nedokonalosti tak moc nezdůrazňuje.  To je podle mě takové největší mínus, které mě mrzí, protože jinak by ta rtěnka byla opravdu perfektní. Co se mi ale moc líbí, že tenhle barevný odstín opticky "bělí zuby" :) což je podle mě velké plus :)

Když tedy shrneme klady a zápory:

- není až tak dlouhotrvající, jak slibují stránky                          
- zalézá do vrásek a zvýrazňuje popraskané rty

+ Barva
+ elegantní a praktický obal
+ opticky "bělí zuby"




Máte rády rtěnky od essence? :) Jak se vám líbí tahle? :)
Přeji krásnou neděli :)

4 komentáře:

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)