pátek 3. ledna 2014

Ohlédnutí za rokem 2013

Na konci každého roku si ráda vzpomínám, co jsem za ten rok zažila. A jak to bylo tento rok? Celkově si myslím, že to pro mě byl jeden z nejlepších roků vůbec. Nepřišla jsem o nikoho ze svých blízkých a to je pro mě největší štěstí. 
A co dál? 

○ Dostala jsem "půlku" vysněné zrcadlovky

○ Zažila jsem úžasné focení na tablo

○ Úspěšně jsem odmaturovala




○ Perfektní poslední zvonění





○ Vyhrála jsem ve dvou soutěžích Gabriella Salvete, v Giveaway u Verunky ♥ a u Vivi (perfektní balzámek o kterém ještě napíšu :) ♥

○ Byla jsem na svatbě mé kamarádky

○ Dostala jsem se na Vošku :) a konečně pochopila, že ekonomika není tak špatná :)




○ Seznámila jsem se s Barunkou :) (přítelkyně mého kamaráda) (a až teď jsem zjistila, že spolu nemáme žádnou fotku! :)


○ S přítelem jsem byla na výletě v Praze a na koncertě Nickelback (!!)





○ Narodily se koťátka naší Miušce a jejich prodávání jsem obrečela :))

○ Oslavila jsem 20 narozeniny

○ Loučila jsem se s kamarádkou Lili, která je teď na Aljašce, ale jsme v kontaktu :)

○ Zamilovala jsem si kolekci laku na nehty Stars od Gs a pak zase "odmilovala" při odlakování :)))

○ Vymalovali jsme a hodně změnili pokojík :)

○ Sundali mi po čtyřech letech rovnátka


○ Změnila jsem záhlaví blogu :) 













○ Byla jsem ve vánoční Vídni

A jaký byl Váš rok 2013? 
Přeji krásný konec týdne a víkend :) 
Kiss :*

8 komentářů:

  1. krásne zhrnutie roka :) je milé ako si spomenula aj výhru u mňa :*** zlatíčko :))) prajem ti nech je pre teba rok 2014 ešte oveľa krajší :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je samozřejmé :) na to se zapomenout nesmí :))* měla jsem z ní obrovskou radost :)
      Děkuji moc a i Tobě přeji aby rok 2014 byl skvělý a nezapomenutelný :)*

      Vymazat
  2. Půlka zrcadlovky pobavila :) Jinak je vidět, že jsi měla příjemný rok, líbil se mi i kostým na poslední zvonění.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé jsem ráda že se kostým líbí :))

      Vymazat
  3. wau mela nsi krasny rok a urcite nejlepsi pocit je kdyz muzes dobre odmaturovata a usadit se na jine skole(vs) a nejdes nove spoluzaky ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Janka želám ti nech je tvoj rok 2014 ešte viac úspešný ako 2013 :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)