čtvrtek 21. listopadu 2013

Pár fotek, trochu povídání :)

Krásný večer mé milé čtenářky. 
Vítám vás u mého trošku povídajícího a trošku random článku. Právě upíjím ovocný čaj a je mi fajn :) Také máte na podzim a v zimě tak moc rády čaje? :) Poslední dobou bych je nejraději pila pořád :) Kromě pití čaje vymýšlím jaké dobroty upečeme s mamčou na víkend :) Budu mít takovou menší narozeninovou rodinnou oslavu a večer asi někde posedět s přítelem :) Neplánuji žádnou velkou párty. Nemám moc ráda oslavy svých narozenin, ale miluji chystání a připravování oslav pro přátelé a rodinu :) a vybírání dárků pro ně. 
Také už máme hotové úpravy pokojíku :) Konečně jsme s Raduš objevily pěknou zelenou látku, která se hodí k naší hráškové stěně :) Máme z ní ušité povlaky na polštáře, takže je vše krásně sladěno. Mám natočeno video před všemi změnami, tak se můžete těšit na článek před a po :)
Také připravuji článek o mých nehtech a měsíčním odpočinku od laků :) Mám vyfoceno spoustu fotek před a během.... a zatím se odhodlávám je tady zveřejnit :) Měla jsem nehty opravdu zničené :)))
Včera za mnou přijela kamarádka a předčasně už mi popřála k narozeninám :) Má úžasný vkus na vybírání dárků a vždycky ví úplně přesně, z čeho budu nadšená :)) O tom, co jsem od ní dostala, napíšu o víkendu :) zatím Vám ale prozradím že jeden dáreček je stříbrný a druhý je relaxační a určitě voňavý :)) už se moc těším až ho vyzkouším a potom Vám o něm napíšu víc :) 
A Teď tady mám pár fotek z posledních dnů :)

Přeji Vám krásný večer a perfektní víkend :))
Rozlučka v Cocteil baru :)
Můj první pokus o domácí mussli :) I když nebylo přesně takové, jaké mělo být, chutnalo moc dobře :)
Nové náušnice (Gate 25,-) za tu cenu jsem je prostě musela mít :))) a jsou vyrobené z mušliček :)
Nový svetřík z C&A :))
Nehtíky ke svetříku :)) a letní květinka, protože bych chtěla ještě chvíli teplo :)

8 komentářů:

  1. ty moja fešanda:) pekné fotečky :) domáce mussli vyzerá super! :) čo tak hodiť sem aj recept? :) a ten modrý sieťkový svetrík je prekrásny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to jsem ráda že můj "kuchařský" pokus se líbí :))) Recept je moc jednoduchý :) Budu si ho dělat zítra na svačinu do školy, tak recept přidám i s fotkami :)) děkuji za tip Verunko :))*

      Vymazat
  2. Málá pozvánka na GIVEAWAY - http://handbagforladies.blogspot.cz/2013/11/giveaway-getfashioncz.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji pěkně :) jdu se mrknout :)

      Vymazat
  3. Máš moc pěknou úvodní fotku.Prosím tě jak se dělá na bloggeru to padání bordýlku ze šipky, ať se snaží jak chci nemůžu na to přijít.Dík.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuji moc :) musím se přiznat, že jsem to nastavila kdysi pomocí nějakého internetového návodu, který se mi znovu najít už nepovedlo. A ať hledám jak hledám, v nastavení mého blogu to najít vůbec nemůžu. Moc pěkný návod na kurzory má na blogu Lenka :) Není to sice stejné, ale taky to vypadá super :) snad jsem Ti alespoň trošku pomohla :)

      http://msl3nik.blogspot.cz/2013/02/vlastny-kurzor-na-blogu.html

      Vymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)