neděle 3. listopadu 2013

Halloween ♥

Aojte krásky :)

Slavily jste Halloween? :) Tenhle svátek se u nás tak moc neslaví, na rozdíl od anglicky mluvících zemí. Myslím si, že je to docela škoda. Sleduji spoustu zahraničních blogů a některé masky jsou opravdu skvělé. I u některých českých blogerek jsem viděla úžasné masky a líčení, ale není to tady zatím tak moc rozšířené. Třeba časem :)
My jsme si doma vydlabali maličkou dýni ze zahrádky :) Vypadá to jako opravdu nádherně :) A nevím proč, ale připomíná mi to trošku i Vánoční atmosféru, svíčky a tak..


Včera jsme měly s holkami dámskou jízdu v Cocktail baru :) Jedna z mých skvělých kamarádek jede na několik měsíců na Aljašku a potom se stěhuje do Prahy. Takže taková menší rozlučková párty.

A jak jste trávily víkend vy? Přeji Vám krásnou neděli :)
Kiss ♥

4 komentáře:

  1. Také jsem dlabala, bohužel dýně byla dost malinká, tak mi praskla, tak snad příští Halloween se vydaří :-)

    Budu moc ráda, když se zapojíš do mé giveaway > http://www.chicoco.cz/2013/11/fall-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pozvání, jdu se mrknout :)

      Vymazat
  2. Milá Jane, krásná fotka. Kamarádka jede na Aljašku? Ty máš docela dobrodružný kamarádky, že:-)? Tak ať se jí tam líbí. A Tobě ať není smutno:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo Luci :) mám dobrodružné kamarádky :)) jede tam s maminkou :) mamča tam má manžela :)) potkali se spolu v Praze na výletě a pak se vzali :)) je to zvláštní, ale určitě to tam bude nádherné a už se těším na fotky :)

      Vymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)