čtvrtek 31. října 2013

Wellness test :)

 Ahojte krásky :) 
Na Vošce mám skvělou spolužačku, která pracuje jako kouč ve Wellness centru a vede lidi k tomu, 
aby zlepšili svůj životní styl. Verča je opravdu velmi pozitivní a milá slečna, která si zažila problémy s váhou a proto se rozhodla, že pomůže ostatním s podobnými problémy. Ve třídě jsme skoro samé holky a když nám Verča nabídla, že by vzala do školy speciální váhu a zvážila by zájemce, všichni souhlasili (i kluci :)
Výsledky mého vážení mě překvapily a moc potěšily :) Pokud jste ještě podobné vážení nezkoušeli, určitě to za to stojí. Většinou je to sice za poplatek, ale není to žádná hrozná částka, a určitě to za to stojí. Ve Wellnes centru radosti (Frenštát pod Radhoštěm) kde pracuje má kamarádka to stojí 95 Kč. 

Teď tedy jak dopadly mé výsledky :
* Váha: 46,9 kg, to bych měla zvýšit. Má vysněná váha je 50 kg, ale přibrat se mi zatím nedaří. 
* Celkový tuk: 13,7%, ten je taky nízký a podle tabulky je optimum 20-28, takže taky bych měla zvýšit.
* Bazální metabolismus: 1 251 kCal, je množství energie vydané v klidovém stavu.
* Metabolický věk: určuje skutečné stáří organismu. Měl by být buď stejný jako věk kalendářní, nebo menší. Čím méně, tím lépe. 
* Tělesná voda: 63,4 %, podle tabulky norma pro ženy je 45-60%, takže prý je jenom dobře, pokud je ji více. Za den bych měla vypít asi 1,8 litru vody, ale lepší je vždy o něco více. 
Množství vody které by jste měli denně vypít si můžete vypočítat tak, že svou váhu vynásobíte * 0,04. (např. já vážím 46,9 kg takže 46,9 * 0,04= 1,876 litrů za den)
* Útrobní tuk: 1, to je tuk kolem orgánu, určité množství je ho potřeba, neměl by ale překračovat normu, která je na můj věk 1-2.
* Svalová hmota: 38,4kg, podle Verčiných výpočtů bych měla mít 31,2 kg svalů, mám o něco více, což je jen dobře. (Tento výsledek mě opravdu překvapil :) kde jsem nabrala tolik svalů, to opravdu netuším :))
* Fyzický typ: 8, to znamená štíhlá a svalnatá :)) :D  

Zkoušely jste někdy podobný test? :) Budu ráda, když mi dáte vědět dole v komentářích :)
Mějte se nádherně, blíží se nám pátek :) Jaké máte plány na víkend? :)

3 komentáře:

  1. ty si naša kočka ;) ja by som si podobný test radšej nerobila :D aspoň zatiaľ nie :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale Verunko :))) nevidím jediný důvod, proč bys neměla :) jsi nádherná :) a postavičku máš skvělou :)

      Vymazat
    2. no asi by mi vyšlo číslo 4 alebo 5 na konci :D ale už sa lepším a snažím sa viac cvičiť!! :)

      Vymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)