středa 9. října 2013

Random.. ♥

Krásný večer krásky!

Taky milujete to počasí venku?  Chtěla bych, aby bylo takhle nádherně pořád. Listy na stromech už se barví do těch překrásných podzimních barev. Sluníčko hřeje.... ♥ Nejraději bych se celý den procházela po parku. Teď je ale také období chřipek a nachlazení, ale mám jednoduchý tip, který už možná z vás někteří znáte. :)
Zázvor - když mě začíná pobolívat v krku, dám si zázvor a je to pryč. :) Můžete ho jíst jen tak, (bez slupky), nakrájený nebo nastrouhaný, ale někomu by mohlo vadit, že je dost pálivý. Já si ze zázvoru ráda vařím čaje. Buď do normálního čaje přidávám sušený zázvor s cukrem nebo nastrouhám trošku zázvoru (asi 2 malé lžičky), dochutím medem a citronem a zaliju horkou vodou. Na tu pálivou chuť jsem si nejenom zzvykla, ale navíc mi to i dost zachutnalo. Takže si takovýhle čaj dělám každý den a zatím jsme jako rybka (* ťukám do stolu* abych to nezakřikla). 

Ráda bych Vám ukázala random fotky z posledních dní :) Mám nakoupeno 8 nových laků Gabriella Salvete. V našem městě renovovali drogerii Teta a na slavnostní otevření byly speciální akce se slevami na GS až 60% a paní u pokladny mě ještě potěšila balzámkem na rty a jedním lakem od GS zdarma, který jsem si vybrala přímo na pokladně :)

Jedním z těchto nových laků je Strong Gel elixir. Koupila jsem si ho se sestřičkou, protože máme obě problémy s třepením nehtů. Myslela jsem si, že tento elixir je průhledný lak, ale překvapilo mě, že je to takový olejiček, který se po určité době vstřebá do nehtů a nehtové kůžičky. Se svou "ozdravnou nehtovou kůrou" jsem začala v neděli večer, kdy jsem si olejíček poprvé nanesla. Nehty jsem si pak už nenalakovala a každý večer, olejíček na nehty nanáším znovu. Chtěla bych to takto vydržet 2 týdny. Nehty jsem vyfotila před začátkem kůry, abych vám pak mohla ukázat rozdíl. Musím říct, že když se dívám na fotky z neděle a na fotky z dneška, rozdíl už je opravdu vidět a jsem za to moc ráda. Mé nehty vypadaly opravdu hrozně ale teď, když je mám odlakované, je to pro mě hrozný nezvyk. Asi od prváku si nehty lakuji opravdu často a myslím, že nebyl den, kdy bych byla třeba ve škole, nebo na párty a měla bych "nahé" nehty. takže bez laku si připadám jako nenalíčená. Už se moc těším, až si je zase nalakuji :)))

Tak tady už jsou fotečky :) Snad se Vám budou líbit :) Užívejte krásného počasí venku :))* 
Kiss*
Malinový strukturovaný lak, nejhezčí barva ♥
Mé třpytky na nehty... ♥
Nový svetřík/šaty + Rasberry ♥
Nový způsob ukládání laků, tak aby zbytečně nevysychaly. :)
Poslední design nehtíků před ozdravnou kůrou :))

Měly jste těkdy tuhle dobrůtku? :)) Pokud ne, určitě ji zkuste ♥
Už za měsíc ♥ Učení textu :))
Zkoušela jsem leopardí líčení :))





1 komentář:

  1. Líbí se mi to tvoje skladování laků, vypadá to přehledně, ta moje krabice už je plná a nevím, jak elegantně to vyřešit, tak hledám inspiraci :)) A to leopardí líčení vypadá dost dobře :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)