úterý 15. října 2013

New in :)

Krásné odpoledne kočky :)
Jakpak se máte? Dnes jsem byla u doktora a nakonec to není jen male nachlazeni.... mam antibiotika, takže až do neděle doma. Je mi to lito hlavně kvůli toho nádherného počasí venku. 
Jak už jsem psala  včera, o víkendu jsem jela na nákupy společně s Raduš a rodiči. Původně jsme jeli nakupovat věci na podzim/zimu. Hlavně nějaké pěkné svetříky. Jak už to ale tak většinou dopadá, nakoupili jsme uplně jiné věci :)
Ale zrovna ty svetříky opravdu potřebujeme, takže nákupy budou brzy další :)))
S Raduš jsme si v Terranově koupily tyhle krajkové trička, vzadu je látka a vepředu jen ta krajka. Takže na závěr mám na vás dotaz. 

Jak by jste tyhle trička nosily? ( s tričkem, tílkem, v podprdě? tílko v barvě trička, bílá barva, tělová barva? :)


2 komentáře:

  1. Milá Janičko, ta úvodní fotka je překrásná! Ty jsi překrásná!
    Vidím, že jste na zimu jaksi na nákupech zapomněli, ale chápu, tyhle věci se nesměj v obchodě nechat:-). Taky bych potřebovala plno nových svetrů, ale nevím moc, kde hledat.

    Jinak přeju brzké uzdravení a ať jsi zdravá ještě před koncem týdne. Víš jak...do školy člověk nemusí, má omluvenku, ale je mu hej a může si dělat, co chce:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé Lucinko :) ty jsi lichotnice :) děkuji moc :) pěkný a kvalitní svetr je opravdu těžké sehnat :) Do zimy snad něco ulovíme :)

      Vymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)