pondělí 23. září 2013

Večerní pohodička/ Random září :)

Krásný, upršený večer kočky :)

Taky vám už chybí slunce? :) Déšť mi ani tak moc nevadí, někdy ho mám docela i ráda :) Ale nesnáším, když je zataženo delší dobu :) Stačí mi alespoň trošku sluníčka a hned vidím všechno barevněji a optimisticky. Taky to tak máte? :) No, alespoň jsem se dnes válela skoro celý den u televize a chvilku dělala i nějaké věci do školy.
Na zítřek se moc těším. Mám jen 2 hodiny ergonomie a pak celý den volno. Tak to vidím i na nějaké malé nákupy a chtěla bych si zařídit kartu ISIC :)) Máte ji některá? :)
Po dlouhé době dopis mé Mišce :)) /nehtíky/pokus o leopardí vzor :))
pokojík/Zrcátková nálepka/ smile :)
Mmm... :)
Nails/dobrůtky do školy/ nails/... /
A jak jste dnešní pondělí trávily vy? :)

Přeji Vám nádherný týden :* Kiss

4 komentáře:

  1. jee...ty jahody vypadají...mňam !! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. aký krásny random! :).
    a všetko vyzerá tak chutnučko!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  3. tie nechty vyzerajú veľmi pekne :))
    pokiaľ chceš pozývam ťa ku mne na giveaway o náramky štastia :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2013/10/giveaway-o-naramky-stastia.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)