pondělí 9. září 2013

První den ve škole ♥ + Novinka

Krásný večer kočky! 

Jak jste si užily trošku upršené pondělí? :) U nás počasí vyšlo naprosto super :) Ráno mi cestu do školy zpříjemnilo teploučko a sluníčko a tak bylo i cestou zpátky :) Dokonce jsem se s kámoškou stihla podívat i do Takka ( a něco malého si koupit) a vyhlídnout si krásnou šedou kabelku na zimu ( ke kozačkám) v Deichmannu :)) a až potom začalo pršet :) A ba odpolední procházku s přítelem už bylo zase hezky :) Počasí mi dneska prostě přálo :) 
Zítra a všechny úterky budu mívat jen 2 hodiny :)) Už teď miluji úterý :))  A docela fajn hodiny :) Teda snad :) 2 hodiny Ergonomie :) S tímto oborem nemám zatím zkušenosti, ale snad bude fajn :)) Dneska jsem se chtěla obléct pohodlně ale zároveň elegantně. Tak jsem zvolila volnou delší tyrkysovou halenku, leginy a balerínky :)


V jednom z minulých článků jsem psala, že mám novinku, ale není to ještě jisté :) tak teď už to jisté je! S přítelem budeme na konci roku oba slavit 20 narozeniny :) Dlouho jsem přemýšlela o dárku pro něj :) Potom jsem ale zjistila že v listopadu budou v Praze Nickelback a už jsem nemusela vůbec nad ničím přemýšlet :) Jelikož Prahu máme docela daleko a jen cesta pro jednoho nám vyjde skoro stejně jako vstupenka, rozhodli jsme se, že každý zaplatíme půlku a budeme to mít takový společný dárek A ještě pár dní po koncertu budeme mít spolu výročí 2 roky
Už se na mě moc těšíme :) Jedete některá z vás taky? :) máte rády tuhle skupinu? :)


Přeji Vám krásný večer a dobrou ♥

2 komentáře:

  1. zlatíčko na fotke si krásna:) užite si koncert a aj výročie :) gratulujem už takto dopredu:):*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeéé děkujeme :) jsi brouček :))*

      Vymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)