sobota 14. září 2013

○○ Nová kabelka/Co nosím v kabelce ○○

Mé milé čtenářky :)

Jak jste si užily pátek 13? :) Věříte v pověry a bojíte se tohohle dne? :) nebo je pro vás 13 šťastné číslo? 
Já moc pověrčivá nejsem, ale kdyby se mi v tento den něco nepovedlo, svedla bych to na smolný den :) Ale spíš jsem měla docela štěstí :) Ve škole jsem se dozvěděla, že na některé semináře vůbec nemusím, protože třeba Ict (Informační a komunikační technologie = PC) jsem měla 4 roky a bude se začínat úplně znovu, takže budu chodit jen na zkoušky :)) Juchů :))
Dnes bych Vám chtěla ukázat mou novou kabelku :) Dlouho jsem sháněla pěknou šedou  ( k šedým kozačkám), která by byla dostatečně velká, aby se mi tam vešly věci do školy :) Tuhle mám z Deichmannu a je perfektní :)Vejde se mi tam všechno, co potřebuji a ještě tam mám místo :) Kromě sešitů a kabelky jsem si do školy pořídila také nové pouzdro z Kiku :) Tohle mě stálo 25 Kč :)))) a je úžasné!! ♥

♥ Na střední jsem v pouzdře nosila spoustu fixů a gelovek :) Teď jsem si řekla, že budu "dospělejší" :))) a vzala jsem si jen  zvýrazňovače :) Kromě základních potřeb tady nosím i balzám na rty (tenhle úžasně jahůdkově voní ♥), lepící papírky, klíče od šatny a čip na oběd, gumičku+ sponku, malý kočičkový hřebínek a kapesníky :))
○ Miluji všechny deníčky, sešitky a notýsky :) mám jich doma už spoustu, ale stejně jim neodolám :) Velký pejskový je univerzální :) Píšu do něj všechny předměty a až doma si papíry vystřihuji a dávám do složek :) Tenhle způsob psaní poznámek mám nejradši :) černý zápisník se slony je na úkoly a ostatní poznámky a květovaný diář už znáte :)
○  Nikdy si nepamatuji rozvrhy, takže rozvrh nosím vždycky u sebe, jinak bych vůbec nevěděla, co máme mít za hodiny :)○ Dříve jsem s sebou nosila celou taštičku s makeupem, ale stejně jsem většinou využila jen pudr a tužku na oči + malý kuličkový deodorant od Rexony, tak teď už nosím jen tyhle nezbytnosti, které opravdu využiji :)  
○ Skládací deštník= nutnost :) 
○ Klíčky od bytu
○ Něco na chuť a pití :)) Mám ráda tuhle láhev s mým jménem :) R. mi ji přivezla z Chorvatska a je to tam prý nějaká jejich značka, stejnou značku mají prý i na Slovensku :)) 
○ Pouzdro + skládací taška z Oriflame :) 
○ Pouzdro na doklady + peneženka :))

Má milovaná kabelka, ve které tyhle věci nosím :)) Moc se mi líbí, že je na zip a ještě přes něj takovéhle elegantní zapnutí :) Až bude venku lépe, vyfotím ji v akci :)


Co nosíte v kabelce vy? :) Nosíte do školy batoh nebo kabelku? :)) budu ráda, když mi dáte vědět v komentářích :))) Užívejte víkend krásky :)

6 komentářů:

  1. piatok som radšej strávila doma v posteli pozeraním seriálov :).
    super článok! milujem tieto kabelkové posty!
    krásny víkend prajem! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to jsem ráda, že se ti post líbí :) taky mám tyhle typy článků ráda :) takto strávený pátek :) závidím :))) ja jsem musela už do školy :)))

      Vymazat
  2. Na střední jsem nosila batoh, jelikož těch věcí bylo více, ale teď na vysokou nosím kabelku.

    Na to, co v ní nosím, můžeš kouknout zde: http://www.blogerky.cz/clanky/1197/what-s-in-my-school-bag

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky tak :) i když na střední jsem to střídala, snažila jsem využít každé dny, kdy jsme měli méně věcí, abych mohla být za dámu s kabelkou :)))) místo batohu :)

      Vymazat
  3. Do školy nosím batoh ;) ale v poslednej dobe zvažujem kabelku :)

    http://ourpersonaldisaster.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) Já bych to střídala :) podle množství učebnic v ten den :)

      Vymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)