neděle 15. září 2013

How to wear a white shirt ♥

Krásný den kočky :) 

Jak jste si užily víkend? :)Doufám že vám počasí nezkazilo náladu a pořádně jste si odpočinuly od školy, i od práce :) 
Minulý týden jsem si v Takku koupila jednoduché bílé tričko s delším rukávem :) Často nakupuji v dětském oddělení, protože v "dospěláckém" je mi většina věcí dost široká a velká :) Mám ráda tyhle jednoduché trička, protože se dají skvěle kombinovat. Tričko je delší, takže vpadá moc hezky i k legínům :) Leginy jsem si v poslední době tak oblíbila, že nic jiného už vlastně nenosím :)


How to wear a white shirt
Na stránce polyvore.com  jsem vytvořila kombinace, jak tohle bílé tričko mám v plánu nosit :) Zatím jsme na sobě měla první a druhou variantu a obě vypadaly moc dobře. Na stránce jsem se snažila najít věci, které jsou co nejvíce podobné těm, co mám doma :)Zatím mi ještě ale chybí světlounce hnědý lak a červená pěkná rtěnka, která by mi slušela :))



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)