pondělí 16. září 2013

Flitry-Inspiration :)

Krásné pondělí kočky :)

Minulý týden jsem si v Kiku koupila sadu těchto nádherných flitrů :) Za 25 kč jsem je tam nemohla nechat :) S E. jsme si je obě koupily. Máme v plánu je našít na trička :) Na internetu jsem hledala inspiraci a našla jsem opravdu skvělé nápady :) Nejraději bych se do obchodu vrátila a vykoupila bych všechny barvy, které tam měly :) 
 Moc se mi líbí ty límečky na tričkách, mašličky a srdíčka. 
Taky by to mohlo vypadat hezky na šátku nebo třeba na peněžence. 
Nádherně vypadají i na špičce balerinek.
Nejraději bych si "poflitrovala" uplně všechno :)
I ty třpytivé polštářky jako dekorace jsou nádherné. I když to šití je asi na dlouho, ale stálo by to za to. Navíc pokojíček máme sladěný do zelena a ty tyrkysové flitry by se docela hodily :) 




















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)