čtvrtek 29. srpna 2013

Random ♥/ Posledních pár dní :)

Krásný večer kočky moje ♥.

Minule jsem psala, že jsem měla přijímačky :) A jak dopadly? :)) Můžete hádat :) Podle smajlíků už asi tušíte že konečně se na mě usmálo štěstí a .... JSEM PŘIJATÁ !!
Mám obrovskou radost :)) Jsem na 3 místě z 19 přijímaných :) Tak mě to moc těší :)
Ani jsem si neuvědomila, že jsem Vám vlastně zapomněla prozradit, a jaký obor jsem se hlásila :)) (moc děkuji za připomenutí Lucinko :))
A je to Ekonomika podniku a management :) Už se moc těším :)
A tady je pár fotek z posledních dní :) Zatím jsou focené mým Nikonem, takže žádná velká kvalita :) Ale zítra nebo pozítří se chystáme fotit se sestřičkou Pentaxem :)) Tak snad nám bude přát počasí a fotky se vydaří :)
Joo a mám ještě jednu novinku :) ale to Vám prozradím zítra nebo o víkendu :))) ještě to sice není úplně jisté ale snad to výjde :))) Tak se mějte nádherně a užívejte posledních pár dnů prázdnin :)) 

Kiss ♥

1.Na zahrádce :)
2.Mňaaam ;)
3.Posledních pár teplých dnů :-/
4.Pečený čaj :) Největší dobrota! Znáte ho? :))
Nehtíkyyy :))
Jídloooo :)))
1. Ranní procházka s pejsánkama na Velký Javorník :)))
2. Příprava na letní kino ♥ Máte rádi letní kina?
3-4. Máme na zahradě spoustu ostružin, tak si hledám kokteily a budem s Raduš dělat doma :))))


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)