úterý 20. srpna 2013

Novinky + Nákupy♥

Ahojte krásky moje :))

Moc se omlouvám za tu obrovskou blogovou odmlku. V následujícím týdnu se to pokusím napravit :) Mám teď volno v práci a začínám se učit používat náš nový foťáček :) Takže mám v plánu nafotit spoustu fotek :)))

Stalo se tolik nových věcí, že ani nevím čím začít :)

○ Dneska jsem se po 4 letech konečně dočkala sundávání rovnátek :)) Teď už mám jen maličký drátek z vnitřní strany spodních zubů a sundávací rovnátka na vrchní i spodní zuby :) Mám obrovskou radost :)) 

○ Taky mám kratší vlasy :) Z toho tak velkou radost už nemám :))) ale nutně jsem potřebovala sestříhat konečky :) Vlasy jsem měla opravdu poškozené ze skoro každodenního používání žehličky, kulmy a fénu :) 

Spousta z vás jste mi psali, abych dala na blog vědět, jak jsem dopadla s přijímačkami na Výšku..
Ani nevíte, jak moc ráda bych napsala, že mi to vyšlo a v žáří/říjnu nastupuji.. bohužel to ale nevyšlo.
Měla jsem dva vysněné obory na Ostravské univerzitě, ale oba zatím zůstávají jenom sny..
     Prvním z nich byla touha studovat angličtinu. Jak už možná někteří víte, angličtinu jsem se začala učit až na střední škole. Tenhle jazyk jsem si opravdu zamilovala a na hodiny angličtiny jsem se připravovala ráda a bavily mě :) ráda se dívám na anglické seriály ( s angl. titulkami ), poslouchám anglické písničky, překládám si texty, čtu anglické blogy :) 
Na přijímačky jsem se připravovala intenzivně asi 2 týdny, protože předtím jsem se hlavně učila na maturitu a ta byla pro mě v tu dobu prioritní :) Ale to je opravdu hrozně málo, protože zájem o tento obor je opravdu vysoký a spousta lidí  se připravovalo několik měsíců, aby se tam dostali.... 
   Druhým z mých vysněných oborů byla psychologie- pedagogika :) Od malička jsem chtěla být učitelka ve školce nebo ve škole, moc ráda se starám o malé děti a už se hrozně moc těším, až jednou budu mít děti i já :) a Psychologie.. ta mě začala bavit na střední, spolu s angličtinou :)
Ráda čtu knihy o psychice lidí, řeči těla atd.... :) Na přijímačky jsem se připravovala méně jak na angličtinu, protože jsem myslela, že to budou hlavně OSP testy :) Testy byly 2 rozděleny na více částí a některé části byly opravdu těžké :) Hlavně biologie člověka, na vzorových testech jsem moc takových úloh nenašla, tak jsem se jimi doma vůbec nezabývala :)) Ale dopadla jsem překvapivě docela dobře :) Splnila jsem potřebný počet bodů k přijetí. Bohužel to nestačilo. K přijetí mi totiž chyběla 1 správná otázka navíc. Počet přijímaných bylo 16 a já jsem skončila 17tá.
Byla jsem zklamaná, ze sebe... že jsem se víc nepřipravila. Tak blízko a přitom tak daleko..
Všichni mi říkali, že je to v pohodě, a po odvolání se určitě dostanu, ať se vůbec nebojím, že to je jistota.. Já jsem si ta jistá nebyla, ale hodně jsem tomu věřila. Jsem obrovský optimista a tak už jsem se začala těšit, jak po prázdninách nastoupím. Půjčovala jsem si v knihovně knížky s psychologickou tématikou a těšila se, až se o tom dozvím víc. Taky mi vyšla dovča v práci kvůli odstávky výroby, tak jsem měla týden volna a natěšeně očekávala dopis z univerzity. 
Když ale přišel tak se najednou všechno rozplynulo. Všechny ty skvělé plány o budoucnosti, vysněné škole byly najednou pryč. A zbyla prázdnota, nejistota a strach, co budu dělat. Byl to nejhorší týden za celé dva měsíce. Celé dny jsme na internetu doma hledali školy, které vyhlašovaly druhé kola přijímaček. V noci jsem přemýšlela co budu dělat.  
Nakonec jsem dala na mamku a podala jsem si přihlášku na Vošku v našem městě :) Je přímo navazující na obor, který jsem studovala na střední (ekonomické lyceum), znám tam ty učitelé i systém výuky :) Ale hlavně jednou týdně budu chodit na přípravný kurz angličtiny :) na Ostravskou :) Takže se budu angličtině mnohem více věnovat. (nejenom jednou týdně ale i doma :))
Nejprve jsem byla smutná a všechno jsem si vyčítala, pak jsem ale nad tím přemýšlela a všechno zlé je přece pro něco dobré :) A hlavně jsem strašně moc ráda za to, jak skvělé mám přátelé a rodinu :) Bez jejich podpory by bylo všechno mnohem těžší.
Vím, že jsem podcenila přípravu a málo jsem se snažila :) Příště se do toho dám všechno :) Rok bych chtěla zkusit tu vošku a pak uvidím :))) 
Hlavně jsem si ujasnila, že angličtině se chci naplno věnovat :) Koupila jsem si pro začátek knížku :) SUMMER AND THE CITY od spisovatelky, která napsala Sex ve městě :)) Je to Carriin deník tak jsem zvědavá :))) Snad budu rozumět :)))

No a ted už fotky :)) a pár nových úlovků z obchodů za poslední dny :))


Bez drátků :)
Miluji různé diářky a deníčky :))) Tesco :))

New Yorker ♥
Mamča dostala od tatky nádhernou kytičku k svátku :))
a od nás roztomilé mýdlo :)) a...
.... borůvkovou kávu :)
V C&A mají ted skvělé slevy a spoustu věcí za 30 kč :) Například 2 ks těchto multifunkčních sportovních šál :))) Pořídily jsme si je se ségrou ve více barvách :))


Takko :)) 

Možná je to moc dětské, ale moc ráda si píšu poznámky do diáře barevnými fixkami :))) tyhle jsou z Penny :)))



Mějte se nádherně a užívejte zbytek prázdnin :)) ja se jdu mrknout na Carriin deník :)) Papa ♥

4 komentáře:

  1. más nádherne vlasy aj manikúru, škoda, že to s tými školami nevyšlo, ale nádej zomiera posledná:)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) jsem ráda že se líbí :)))
      Pěkně jsi to napsala s tou nadějí :))) přesně tak! :))

      Vymazat
  2. Mně se zrovna dneska zdálo, že jsem se nechala ostříhat (co ve skutečnosti nechci, ale asi taky budu muset...)! Jinak čtení v AJ moc schvaluji, na zlepšení slovní zásoby je to nejlepší :-)
    A neboj, 17 ze 16 je super!! Určitě někdo vypadne a ty budeš na škole, jsem si tím jista!!

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší ti to:) Nechceš se vzájemně sledovat? Byla bych moc ráda!

    Vik Ladyla

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)