pondělí 26. srpna 2013

Jen na pár minut ♥

Ahooojte kočky :)

Copak děláte? :) Já jsem dneska měla přijímací pohovor na Vošku, tak jsem zvědavá, jak jsem dopadla. Výsledky by měly být zveřejněny nejpozději zítra. Z pohovoru mám docela dobrý pocit, ale i tak si nejsem moc jistá :)
Čekání si zkracuji zdobením nehtíků :) Poslední dobou jsem si moc oblíbila tenhle lak od Coloramy. (05). Je to krásný perleťový odstín s drobnými třpytkami. V lahvičce vypadá úplně jinak než na nehtech. Nejdřív jsem byla trošku zklamaná, když jsem ho poprvé vyzkoušela, pak jsem si ho ale zamilovala. 
Znáte tenhle odstín? Máte rády tuhle značku? :)) 
Jsem zvědavá, jestli se mi nehty povedou tak, jak si představuji. Jakou barvu/vzor máte na nehtech zrovna teď vy? :) 

Mějte se nádherně ♥

6 komentářů:

  1. Milá Jane, tedy to je opravdový fešák. Taková kombinace cukrové vaty a lesních jahůdek. Moc krásný. Já mám na nehtech lak Maybelline, odstín Hot Salsa - hodí se k mému temperamentnímu létu. ;-) Měj se krásně, pa pa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeé Vivi :)
      Odstín Hot Salsa je úžasný :)) poslední dobou jsem na něžné dívčí růžové laky, ale občas taky sáhnu po výraznějších červených odstínech :) Vypadají opravdu žensky :)

      Vymazat
  2. tá farba je naozaj krásna :)
    máš pekný blog :) pozývam ťa na môj môžeš sa stať aj mojou followerkou to by ma potešilo :) maj sa krásne ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :)) Jdu se mrknout na Tvůj blog :)

      Vymazat
  3. Jani, a na jakou VOŠKU, prozradíš? Moc Ti držím palce, když má člověk ze sebe dobrý pocit, většinou to vyjde:-)

    Nicméně. Colorama je super, mám tmavě fialový. Ale nehty si moc nelakuju, jen pokud mě čeká nějaká akce, tak abych vypadala k světu:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee Lucinko :)
      Děkuji moc :)) Úplně jsem tady zapomněla napsat, na jakou vošku se hlásím :) jsem to ale zmatkář :))) jsi zlatíčko :* ♥
      Nejraději bych si taky nehty nelakovala vůbec, jen na důležité akce :)Kdybych měla pěkné nehtíky :)) ale už je to takový můj zvyk :) a hlavně nemám vůbec pěkné nehty :( když si je nenalakuji, moc se mi třepí. Určitě by se mi vylepšily, kybych si je nějakou dobu nelakovala, ale asi bych to nevydržela, se na ně dívat jak jsou roztřepené :)))

      Fialová Colorama, to musí být nádhera :)

      Vymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)