pondělí 1. července 2013

"New hair" ♥





Ahooojte krásky moje :) Dneska jsem byla na čtyřhodinovém školení na letní brigádu :)) Velká zábava to teda nebyla, ale dalo se to zvládnout :) za odměnu jsem se potom cestou zpátky stavila s mamčou do Kiku a samozřejmě jsem neodešla s prázdnou :)) Měla jsem zálusk na "drátěnku" na drdol, ale nakonec jsme objevily další vychytávky do vlasů :)) 
Vycpávky do drdolů už určitě znáte, účes je s nimi opravdu jednoduchý, rychlý, a přitom vypadá moc hezky :)) V Kiku mají 3 barevné varianty (černá, hnědá a žlutá) podle barvy vlasů, při hledání vycpávky do drdolu jsme našly i vycpávku na "retro look" :) vzadu natupírované vyčesané vlasy :) Ve vlasech krásně drží pomocí hřebínku. Na fotkách v akci ji uvidíte v příštím článku :)
Ze srandy mi mamka zkusila nasadit čelenku s ofinou :)
Asi do 6 třídy jsem ofinu nosila, pak se mi ale zdála moc nepraktická a i když se mi na některých moc líbí, už bych ji nosit nechtěla :) Mamce se na mě líbila tolik, že mi jí koupila :))
Když jsem si doma čelenku nasadila, taťka si myslel že jsem byla u holičky a pochvaloval mi, jak mi nový účes sluší :)))) 
Nevím proč, já si takhle připadám jak kaštan :D :))
Co říkáte na tyhle vylepšováky? :) nosily by jste je? :) nosíte je? :))
Přeji Vám krásný začátek týdne :)









9 komentářů:

  1. mne sa páči tá vypchávka do drdolu,ale aj ofinka ti pristane :) keby bola trošku bledšia,tak je to na nerozoznanie od tvojich vláskov :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, ale ofinu spíš s těma rozpuštěnýma vlasama, jinak s tím copem je to "vzadu nic a vepředu hustý hřib" a barva je prostě tmavá...Drdůlky jsou hezoučké, taky už dlouho uvažuju, že si tu vycpávku koupím, ale v obchodě na to vždycky zapomenu.

      Vymazat
  2. Pekný účes :) Takéto vlásky ti idú ♥

    GiveAway : http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/giveaway-with-firmoocom.html

    OdpovědětVymazat
  3. S takovými krásnými vlasy si můžeš dovolit cokoliv :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. o tý vycpávce do drdolu už taky dlouho přemýšlím, od tý doby, co mi trochu dorostly vlasy :-D jinak máš pěkný blog :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Wau, máš opravdu nádherné vlasy :) Jako princezny z pohádek :)

    neverfullcloset.blogspot.cz
    XOXO

    OdpovědětVymazat
  6. Janičko, ta vycpávka je super. Ale nevím, jestli mám dost vlasů na to, abych ji dokázala zakrýt. Nicméně tu ofču má moje sestři a je to opravdu bomba. Člověku vykouzlí úplně jiný obličej. Moc Ti to v ní sluší (ale i bez ní pochopitelně...)

    OdpovědětVymazat
  7. Jojo, vycpávku mám taky, je to fajn věc:) Jen mám blond a chci jít do hnědé, takže budu muset asi zašmejdit po nové :) ... Jinak i ty vlásky ti sluší, ale bez příčesku vypadáš lépe:-)
    Caatherine

    OdpovědětVymazat
  8. Chtělo by to trochu "řídší" model a bylo by to super :-) Máš štěstí, že můžeš nosit S i BEZ, já jen S neb BEZ vypadám jako tele :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)