úterý 9. července 2013

:))

Krásný večer kočky! :)

Myslela jsem si, že o prázdninách budu mít moře času, stihnu všechno to, co jsem během školy odkládala a ještě mi zbyde čas na všechny koníčky :)
Je to ale úplně jinak než jsem si to představovala :) Kvůli brigády je spousta zařizování a já jsem na jednu stranu ráda, že si vydělám nějaké penízky, ale zase mě mrzí, že ty krásné slunečné dny budu trávit uvnitř a sluníčko uvidím jen z okna :) Takže když zrovna mám volno, snažím se co nejvíce užívat tohohle úžasného  počasí.:)) Zítra a ve čtvrtek mě čekají dvě 12tky noční :) Ale budu zase na úplně novém pracovišti, s novými lidmi :) Tak se docela i těším a snad to rychle uteče :)
Ale abych si tady pořád jen nestěžovala, jak špatně se mám :)))), musím vám sdělit úžasnou novinku, která mi teď udělala obrovskou radost!! :)
S mými blížícími 20tinami (za půl roků :)) a taťkovými 45nami (za čtvrt :)) jsme dostali předčasný dárek, který jsme si oba dlouho přáli :)))) 
♥ Digitální zrcadlovka Pentax  ♥

Zatím se na ní teprve učím a neumím ještě pořádně ostřit, ale moc mě to baví zkoušet a ráda sleduji doma potom snímky, které jsou čím dál více ostřejší (jupíí!! :)) )
Tady jsou fotečky, které jsme zatím vyfotili :)) Na prvních jsou dvoutýdenní koťátka od tety ♥ Další jsou z návštěvního dne na táboře za Raduškou :) a potom ze zahrádky :))








1 komentář:

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)