pondělí 3. června 2013

Random :))

Ahojte krásky :)

Moc Vám děkuji, za držení palců při matuře :))) dopadlo to perfektně :)
Teď mám ještě nabitý týden, protože mě čekají přijimačky na výšku a předávání maturitního vysvědčení :)))
Už se moc těším :) tyhle slavnostnější události mám moc ráda :)
O víkendu jdu s holkami (a pár kluky) na kamarádčinu svatbu :))) Mooooc se těším :) bude to třetí svatba, na které budu :)) Na první mi byly asi 4 a pamatuji si ji jen z fotek :D :) a na druhé jsem byla spolu se ségrou družička a bylo to úžasné :)) 
Mám tady pár fotek z posledních dní :))

Nová čelenka :)))


Díváte se na vylomeniny? :))) Mě se to moc líbí ;)









NEW IN:

Obyčejné bílé tričko je základ :) Cherokee 130 Kč :))
Klobouček :)) 
Ranní rutina :))





4 komentáře:

  1. Krásné fotky :) Ty gumové šmoulíky miluju :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi taky maturovala? Tak to gratuluji :)) Já to naštěstí taky zvládla :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, hlavně bílé nehty se zlatými třpytkami mě zaujaly :))

    http://shoeamaniacr.blogspot.cz

    R.:))

    OdpovědětVymazat
  4. Fajn fotky:) Vylomeniny sleduju, je to sranda:D
    Caatherine

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)