středa 26. června 2013

NEW IN :))

Krásné ráno zlatíčka moje :)

Včera jsem se vrátila po úžasných třech dnech strávených na kamarádčině chatě :)) Chatka je ani ne 5 minut od Žermanické přehrady, takže naprosto nádherné prostředí :). I když počasí nám ani trošku nepřálo, moc jsem si to užila :))) 

Ještě před odjezdem na chatu jsem si pořídila pár nových kousků :) Většina je z Avionu v Ostravě. Mám pro vás malý tip :) Do 30. 6 tam probíhá akce ROZTOČTE TO V AVIONU.Při nákupu nad 500 kč ve dvou obchodech si může na Avion kole vytočit dárek nebo poukazy na nákupy.
Poslední dobou jsou snad ve všech obchodech obrovské SLEVY :) Miluji ty červené cedulky .

Alespoň v Avionu a Nové Karolině jsou ty slevy fakt pořádné :)))
V H&M jsem u pokladny platila 60 Kč :)) můj nejlevnější nákup v H&M :))) Za tuhle cenu mám 2 trička bez ramínek :)))) Když jsem viděla kolik ty trička stojí, myslela jsem, že je to nějaká chyba :))) Jejich původní cena byla 129 Kč :)))



Peplum tričko :) New Yorker 129,- (Původní cena 329)

H&M trička. Každé 30 Kč!! :))
Lindex tílko :)) 129 Kč
Dlouho jsem sháněla kvalitní dlouhé tílko :) Navíc je z moc příjemného materiálu. :)

Tyrkysová halenka :) Na fotce vypadá spíš do modra, ale barva krásně modrozelená :)


Lehoučké kraťásky :) New Yorker 250 Kč :)
A nakonec malý tip :)) Pokud sháníte kvalitní a pohodlnou push- up podprsenku, určitě se mrkněte do Lindexu. Tahle stála  400 Kč, ale je opravdu skvělá. Dokonce si tam vybrala i moje mamča, která má opačný problém a se sháněním opravdu kvalitní podprsenky to taky není nejlehčí :)))
Na fotce je také má oblíbená sponka do vlasů, nádherně dokáže vylepšit i obyčejný účes :)
Líbí se vám mé úlovky? :) Čím jste si v poslední době udělaly radost vy? :)

5 komentářů:

  1. krasne vecičky :)
    Ahoj nechcela by si vzájomné sledovanie ? :)
    PS: ja ťa už sledujem :)❤

    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. krásne veci zlatko :) veľmi sa mi páči peplum a kraťásky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuji mooc :) už se těším až si ho vezmu na sebe :)

      Vymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)