pátek 10. května 2013

Random :)

Krásný den zlatíčka moje :)

Chtěla bych vám všem moc poděkovat, že stále navštěvujete můj blog, píšete milé a povzbudivé komentáře a e-maily :) Moc mě těší každý komentář :)
Slibuji, že po maturitě bude článků mnohem víc :) mám už spoustu nápadů na články, jen teď momentálně není moc času je zrealizovat a to mě mrzí. Ale všechny nápady si poctivě zapisuji takže později články určitě napíšu :)
23. května budu mít ústní zkoušku a konečně už všechny ty nervy budou zamnou :) (snad nepůjdu v září teda) :)) písemná část dopadla snad dobře a moc děkuji za držení palečků :)) Didaktické testy dopadly super  :) známku ještě nevím, ale podle výsledků z internetu mám hodně dobře :) se slohovkou nevím.... měla jsem dobrý pocit, ale čím déle čekám na výsledky, tak nad tím víc přemýšlím a napadají mě chyby, které jsme tam možná v tom stresu udělala :) To čekání je nejhorší :)

Doufám že dneska někam vyrazíte :) venku je úžasně :) my jdeme s Raduš něco vybrat mamce ke dni maminek :) a potom možná učení na zahradě :) když je tak nádherně :))





8 komentářů:

  1. jee mas krasne vlasky! slusi ti to, ted jsem akorat nasla tvuj blog:)
    mimochodem zvu te ke mne na blog na giveaway o kozenou kabelku:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé to je milé :) snad se Ti líbí :) moc děkuji :)

      Vymazat
  2. Souhlasím, máš krásné vlasy :-) maturitu ti na jedné straně závidím a na druhé ne, nechtěla bych být v takovém stresu, ale zase to budeš mít konečně za sebou :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moooc :)
      jojoo :)) ten stres je nejhorší, jenom na to pomyslím, už nervuju :)) ale zase potom ten pocit až už to budu mít za sebou :)) už se moc těším :)))
      děkuji za podporu :))

      Vymazat
  3. krásne vlásky zlatíčko :))) držím ti palce aj naďalej! :)))

    OdpovědětVymazat
  4. ako mas krasne navlnene vlasky, mne to na mojich dlhych nedrzalo, ale mozno na tych terajsich kratsich bude:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :))) nooo už se těším na fotky s novýma vláskama :)

      Vymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)