neděle 12. května 2013

ღ ღ ღ Kombinování doplňků-outfity na přijímačky a maturitu ღ ღ ღ

         Krásný den :)

Zítra mě čekají přijimačky tak přemýšlím, co si obleču :) 
Vím, že na přijmačky se parádit nemusím, ale když je příležitost "načančat" se, proč ji nevyužít že :)
Mám v plánu vzít si tuto vysokou sukni, obyčejnou bílou halenku a černé bolerko :) podobný outfit jsme měla na písemné maturitě, snad mi přinese štěstí :)) Tentokrát bych si ráda pohrála s doplňky :) Myslím že tento jednoduchý model si s doplňkami bude rozumět parádně :) Jen se nemůžu rozhodnout, které zvolit :)) 
        Druhý outfit si vybírám na obhajobu maturitní práce, která bude 16.5 :) Nejraději bych si vzala ty šaty bez bolérka, líbí se mi tak, jak jsou :) ale prý se to nehodí noo :) chtěla jsem si koupit sáčko, ale střihově mi žádné nesedlo :)
Na posledních dvou fotkách jsou ještě dvě varianty bot k modrým šatům :) ty první bílé nevím.... myslím že se nehodí otevřená špička :))
Líbí se Vám tyto kombinace? :))) Vzaly by jste si nějakou? :)) Určitě mi dejte vědět do komentářů :) budu moc ráda :))
Přeji Vám krásný zbytek víkendu a začátek týdne :) mě zítra ještě před příjmačkami čeká zubař :) Tak ať Vám ten týden začne lépe než mě :)))



2 komentáře:

  1. v čase, keď som chodila na príjmačky ja ma prekvapilo ako nám v škole vštepovali, že máme isť slušne a elegantne oblečený...realita? nikdo si s tým nelámal hlavu, bežne chodili v rifliach, mikinách, troška rozgajdaný..:/, som si pripadala ako exot..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy to tak bývá :)) moje mamka mě oblékala vždycky slavnostně na jakoukoliv slavnostnější příležitost :) školní focení, první školní den.... neměla jsem to moc ráda, protože ostatní to nijak neřešili a šli v běžném oblečení :) jednou na focení jsem se oblékla podle sebe.... ale když jsem se dívala zpětně na fotky z těch událostí, byla jsem za to ráda, že jsem měla oblečení pěkné a elegantní :) jen ten rok kdy jsem měla černé tričko s nějakým obrázkem bych změnila :)))
      I teď na písemných jsem si první den vzala obyč rifle, k tomu halenku a podpatky a ostatní měli šaty a taak, i když jsem nebyla oblečená nijak moc nevhodně, připadala jsem si blbě :))))
      Takže raději být o něco víc elegantnější než ostatní, než naopak :))))

      Vymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)