sobota 25. května 2013

E-shop Maxnina :)

Ahoojte kočky :) 
znáte e-shop Maxnina? :) Já jsem ho objevila teprve nedávno a jsem naprosto okouzlena :) Možná už víte, že miluji všechny holčičí drobnosti, mašličky, srdíčka, motýlky, květiny, všechno co se třpytí..... 
Tento e-shop, který bych vám ráda představila, nabízí například svatební šaty (Wedding Dresses), oblečení pro muže (Clothing for men) ale hlavně šperky (Jewelry).
Nachystala jsem si tady malou ukázku prstýnků :) ty mě totiž zaujaly úplně nejvíc :)

Hi cats :)
Do you know the e-shop Maxnina? :)  I discovered it recently :) It´s amazing!  Maybe you already know that I love all the girly details, bows, hearts, butterflies, flowers, everything that glitters .....
This e-shop, which I would like to introduce, for example, offers wedding dresses (Wedding Dresses) Clothing for Men (Clothing for men) but mainly jewelry (Jewelry).
I have ready here a small sample of those rings :) I had completely attracted much :)

1. Pozlacený motýlek s korunkou pro princezny ♥
2.-3. Nádherné notičky pro hudebnice :)

1.Letadlo :)) (původně jsem myslela že je to motýl :))
2. Originální zipový prstýnek :)))
3. ♥


1-4. Nádherné mašličky pro všechny parádnice :) myslím že by si vybrala každá svou barvu :)
mě se líbí všechny ♥

1. Zajímavý masivní prstýnek který nádherně doplní společenský outfit :))
2. V jednoduchosti je krása. :)
3. Zajímavě propletený :) na ruce musí vypadat nádherně :)

Navíc E-shop má velmi atraktivní akci a za napsání článku, který bude dodržovat určité podmínky, můžete získat zdarma šperk :) Tady jsou Podmínky :) Nevím sice ještě, jestli to funguje, ale za pokus to určitě stojí :) A pokud ne, tak jejich šperky jsou nádherné :) a cenově přijatelné :) Přemýšlím o objednávce: :) i když nevím nevím..... u mě by se to určitě prodražilo :) Nejraději bych vykoupila všechny prstýnky :)))


Znáte tento obchod? :) Líbí se vám nějaký šperk? :)

8 komentářů:

  1. krásne prstienky :) ďakujem za tip :)) :*

    OdpovědětVymazat
  2. na obchod som uz kdesi videla post, urcite sa tam daju najst pekne veci..

    OdpovědětVymazat
  3. Obchod neznám, ale už jsem viděla podobné prsteny i jinde. Na ten poslední už mám zálusk delší dobu :-)

    WorldByBella



    OdpovědětVymazat
  4. o obchodíku som ešte nepočula, ale krásne majú vecičky!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Jani, to je nádhera. Všechny šperky jsou jako vystřižené z dívčí pohádkové země ;-). Některý z nich si určitě pořídím.
    PS: a děkuju...však víš za co...jsi úžasná!

    OdpovědětVymazat
  6. Nepoznám veru :) Ale vecičky vyzerajú veľmi pekné :)
    Krásny blog :) Pripájam sa k odberu :)
    Andy :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné prstýnky, děkuji za tip :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)