sobota 11. května 2013

Den maminek :) *malé tipy*


Krásný den zlatíčka :)

Máte už připravený dáreček na zítřejší den matek? Nebo tento svátek neslavíte? :)
My jsme s Raduš už od malička vyráběly různé přáníčka, kreslily obrázky, trhaly kopretiny.... :)
Tentokrát jsme jí chtěly koupit nějakou pěknou kytičku a bonbonieru :) Ale nakonec jsme to udělaly úplně jinak :) Květin máme doma spoustu, ve vázách ze zahrady a v květináčích jich máme plné okna :) Mamka poslední dobou začala chodit na Flowin a i doma pravidelně cvičí :) Rozhodly jsme se, že ji za odměnu a za snahu uděláme sladké překvapení. Mamka je milovník mléčné čokolády a ovoce :)
Je to jednoduché a chuťově naprosto perfektní :) Tento svátek jsme oslavili už včera, protože přes víkend je mamča doma a nebylo by to překvapení :) na internetu jsme našly spoutu receptů a provedení, my jsme si to trošku pozměnily :)) 
Koupily jsme dvě mléčné čokolády Milky a nechaly rozpustit. Na párátka jsme napíchaly na střídačku piškot, banán a zase piškot a poté jsme to ponořily do rozpuštěné čokolády. Dále to můžete buď položit (např. na plech) a počkat, až čokoláda ztvrdne, nebo jako my, zapíchnout do napůl rozkrojené jahody :)) potom se může výsledek ještě celý polít čokoládou, jako jsme to udělaly se zbývajícími banány :) Další způsob je namočení celého nebo půlky ovoce do čokolády :) Určitě to někdy chci takto vyzkoušet :) 

Ze zbývajících jahod si můžete udělat dobrůtku zase vy :))) třeba k učení :))

 Pokud Vaše mamča má ráda bonbony ale nechcete jí dát klasicky bonbonieru, můžete se kouknout tady k Evči má tady skvělý článek o různých květinách a podobných super nápadech. :) Tady je malá ochutnávka:











13 komentářů:

  1. Krásná inspirace pro maminky, sladké překvapení obzvlášť!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)) mamča měla obrovskou radost :)

      Vymazat
  2. Já jsem upekla minidortík ve tvaru srdíčka s čoko polevou podle vlastního receptu. <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to muselo být super :) určitě byla mamča nadšená :)

      Vymazat
  3. To je tak milé, Jani. Tvoje maminka bude určitě šťastná, když jí její okatá a moooc krásná(!!!) dcera přinese vlastnoručeně upečenou dobrotu. Úplně jsi mě rozněžnila a mám velkou chuť se pustit taky do pečení. Děkuju za nejmilejší inspiraci. :-**

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééé ty jsi zlatíčko a lichotnice :) Tvé komentáře umí tak krásně zahřát :)* jeee a jsem moc ráda, že jsem tě inspirovala :) Ty mě inspiruješ každý den :)*

      Vymazat
  4. Jsem hrozná.:D Já na den matek úplně zapoměla.:D
    \Zvu tě na Primark-Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec se Ti nedivím :) když přijela sestřička z takové dálky :))
      však ještě není pozdě :) myslím že každou mamču potěší i pusa :))

      Vymazat
  5. takými jahodami by som rozhodne nepohrdla:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. byli moc dobré :))) a přitom je to tak jednoduché :))

      Vymazat
  6. mňam to mi nedělej, to vypadá hodně lahodně!! :))
    Život malé Marti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hihi :)) však si dej taky :)) je to moc jednoduché a hlavně moooooc dobré :)

      Vymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)