čtvrtek 16. května 2013

15:15 :)

Ahoojte kočky :) dneska jen v rychlosti, za chvilku mám obhajobu maturitní práce :)
Vybrala jsem si téma katalogový prodej a to téma mě opravdu baví, tak se docela těším :) samozřejmě že jsem i nervozní, ale snad nic nezkazím :))) 
Také se dneska dozvím výsledky ze státní části maturity :) Včera jsem byla ve škole něco zařizovat a tak už vím, že jsme to zvládla, ale i tak :)) mějte se nádherně pp :)


9 komentářů:

  1. tak snad ti obhajoba dobre dopadla!krasny saty
    ja jsem ted objevila tvuj blog, tak ho jdu procist:)
    rada bych te take pozvala na giveaway o kozenou kabelku u me na blogu vice info:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)) jsi moc milá :)) Giveaway už se účastním :) kabelka je překrásná :)
      Obhajoba dopadla super :) mám za 2 :) hodně udělaly nervy :) ale jsem spokojená :)

      Vymazat
  2. moc ti to pristane, snad sa vsetko podarilo a ty uz mas obhajene s dobrym pocitom na dusi:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) anoo :) všechno dopadlo úžasně a ted už mám konečně prázdniny :)

      Vymazat
  3. Milá Jane, ty bláho, maturity. Ale zadařilo se, že? Jsi chytrá holka, šikovná a super krásná:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Lucinko :))) zadařilo :) jsem moooooc šťastná :)) a konečně se budu moci věnovat blogu na plno :) už vymýšlím články :)

      Vymazat
  4. Máme stejné šatičky:) Miluju je:) A tobě moc sluší!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) jsou mé nejoblíbenější :)ty jsi v nich úžasná :)

      Vymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)