středa 10. dubna 2013

Recenze- Gabriella Salvete- řasenka D´amore ♥

Ahooojte kočky!

Kosmetickou značku Gabriella Salvete určitě znáte :) Já jsem si ji oblíbila při koupi mého prvního laku od nich :)) (můžete jej vidět na třetí fotce- růžový :)
Netrvalo dlouho,  jejich laky jsem si zamilovala a už jich mám doma více :))
Pak jsem na Tomto úžasném blogu :) spolu s několika dalšíma slečnami vyhrála možnost vyzkoušet jejich produkty více :) Jak jsem s výrobky spokojená, si můžete přečíst Tady :)




Tady jsou fotečky, které jsme s mamčou zaslaly :)))



Můžete sledovat facebookovou stránku GS ( Tady ) a mít tak možnost včas získat informace o jejich soutěžích :)
V polovině dubna tam byla soutěž o Řaseku D´amore :) Stačilo poslat fotku na téma "S láskou Gabriella Salvete". Oni pak vybrali 200 fotek a jejich autorkám řasenku zaslali.
S mamčou jsme si obě zasoutěžily a máme doma každá jednu :))
Řasenka mě opravdu překvapila :) Musím říct, že už po prvním vyzkoušení je u mě v žebříčku řasenek na prvním místě :)
Líbí se mi jak design, tak kartáček, ale hlavně jak úžasně s ní vypadají řasy :)) Vůbec se neobtiskává a řasy opravdu prodlouží a vypadají prostě super :))))
Jsme s mamčou nadšené a určitě si ji pořídíme znovu ♥




4 komentáře:

  1. Jéé, to jsou ale hezké řasy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)) ta řasenka umí divy :)

      Vymazat
  2. prekrásne riasy :)) čo by som ja za také dala :) ale s touto riasenkou som aj ja spokojná, vyčeruje naozaj krásny pohľad :)) pekný príspevok Jani :))
    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu úžasná :)) vždyť máš moc pěkné řasy :) a hlavně úžasné oči ♥

      Vymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)