pondělí 29. dubna 2013

Příprava na poslední zvonění :))

Ahojte kočky :)
zrovna se připravuji na poslední zvonění, které máme zítra :) Chtěla jsem si půjčit kostým z půjčovny, ale žádný mě nějak moc nezaujal a všimla jsem si, že doma mám některé věci hodně podobné těm, které tam půjčovaly :) 
Tenhle kostým jsem měla na jednom maškarním plese :) "pravěká žena" :D :)) Polotričko a navleky mi ušila babička ze staré deky :) Kost zase vyrobil taťka z polystyrenu.
Rozhodla jsem se, že tak půjdu i na poslední zvonění, jen jsem to trošku vylepšila :))
Minulý týden jsme si ve F&F koupily s Raduš tygrované leginy tak se mi docela hodí :) 
Potom jsem objevila kousek nevyužité látky ve tvaru obdelníku, tak jsem si z něj ušila kapsičku na penízky :)) Taky jsem řešila do čeho si dám pití, svačinu, mobil... takže jsem využila mamčin tygří šátek a jednoduchým stehem jsem ho na bocích sešila :) vznikl mi z toho takový pytlíček, do kterého si dám kabelku :) 
Moc se na zítřek těším :) Doufám že ve výsledku nebudu vypadat jako zabiják tygrů. :))Všude tygří vzor a kost ve vlasech :))
Tygříky miluji a kdybych neměla rýmu z alergie, vyměnila bych kost za ouška, nakreslila si čumák a fousky a šla za tygřici :))
Přeji vám nádherný večer :) já si jdu udělat spoustu copánků, ať mám zítra hřívu :))




5 komentářů:

  1. aaaaaa! :D si skvelááá! :D parádny kostým :D a ocko je veľmi zlatý a šikovný :)))

    OdpovědětVymazat
  2. je to je paradni! :)) jeste bych uvitala fotku cely postavy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zítra přidám více fotek :)) tohle je zatím taková ochutnávka z příprav :))) momentálně mám na hlavě strašně moooooc copánků :))) takže to bude háro ještě k tomu :D :)))

      Vymazat
  3. Super převlek!:)

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o balíček kosmetiky a překvapení! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)