neděle 28. dubna 2013

* Nakupování a postřehy z obchodů :)

Nádherný večer kočky! :)

Jak jste strávily víkend? Já jsem "nutně" potřebovala nové oblečení na obhajobu své maturitní práce a ústní část maturity :) Původně jsem si plánovala koupit sako v lososové barvě k černým šatům :) ale to bych nebyla já, abych si nekoupila něco úplně jiného :)) 
     Včera to bylo asi poprvé, kdy jsem prošla snad všechny obchody s oblečením (Shopping park a Nová Karolina) a úplně utahaná jsem se těšila až pojedu domů :)) Moc mě mrzí, že jsem si nechala mobil doma a nevyfotila jsem všechny ty nádherné oblečení :) Některé kousky za to fakt stály :))
    Jak jsem procházela obchody, všimla jsem si, že nabídka oblečení ve většině obchodů je hodně podobná. Saka jsou střihově skoro všechny stejné, nebo hodně podobné, základní barvy jako černá a bílá byly ve všech obchodech, ale velmi často jsem také viděla červené, zelené, tmavě modré, lososové a béžové. Zlatý výraznější knoflík nebo zlaté zipy na kapsičkách měla také většina sak. Cenově všechny okolo 1000,- . U většiny šatů jsem si všimla zipu na zádech, peplum řasení na bocích a krajky. (buď celé krajkové nebo vrchní část (okolo krku a ramen) :) Cvočky a zlaté hroty jsou teď skoro v každém obchodě :))
Nikdy předtím jsem si toho tak moc nevšímala :) Ale když je něco zrovna in, tak je to opravdu všude :)) Nemyslím si, že by to bylo špatně, zrovna tyhle trendy se mi moc líbí a tak jsem se nemohla vynadívat :) Líbí se Vám tyhle trendy? :)
V obchodech je momentálně spousta překrásných šatů :) Vždycky jsem si šaty vyhlídla s tím, že si jejich koupi ještě rozmyslím a kdybych objevila lepší, abych potom nelitovala :) ale snad v každém elegantnějším obchodě jsme měla vyhlídnuté nejméně jedny :)
Pak jsem ale objevila jedny a jiné jsem už nechtěla :))) O obchodě OODJI jsem nikdy předtím nevěděla :) ale včera jsem si to tam zamilovala :) Šaty, které jsem tam objevila sice nejsou ani krajkové, se zlatým zipem, cvočky ani s nařaseným pasem, ale jsou prostě překrásné :) Líbí se Vám? :) Už se moc těším, až si je obleču :) Musím říct, že díky nim se dokonce i těším na maturitu :))) 
A líbí se mi i jejich cena, kterou jsem byla opravdu hodně překvapená (299,-).
Ještě musím domyslet boty a doplňky k nim :) ještě si k nim budu brát bolerko :) bílé nebo černé :)) Které myslíte že se bude hodit více? :) I když bych si nejraději nebrala žádné, ale asi by se to nehodilo jít s odhalenými rameny :))
Včera jsem také poprvé navštívila obchod House :) A odnesla jsem si z něj proužkový svetřík :)))
Na fotkách můžete vidět ještě nové nehtíky :) inspirovala jsem se Touto skvělou blogerkou :))) Pokud ji neznáte, určitě se na ní mrkněte :)))
Momentálně začínám stresovat s blížící se maturitou :) dneska jsme si s přítelem chtěli udělat pár didaktických testů a stránky nové maturity nefungovaly :/ Na internetu jsem četla že je to údajně zásah hackerů ale něco podobného se stalo i minulý rok a prý to není kvůli hackerům, ale spíše z důvodu přetížení sítě.. tak jsem zvědavá, kdy to půjde :)) naštěstí jsem objevila že Tady jsou ke stažení didaktické testy i s řešením :)) takže pokud letos maturujete, snad se Vám to bude hodit :))
Už ve čtvrtek! 
Přeji Vám krásný večer a začátek týdne :)
A všem maturantům pevné nervy! :)






4 komentáře:

  1. Ty šaty ti moc sluší! Ta barva je super :-)

    > Na mém blogu probíha giveaway, budu ráda, když se zapojíš! :-)

    http://chi-c-oco.blogspot.cz/2013/04/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Modré šatičky su krasne ! :)

    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. tie šatky ti neskutočne pristanú zlatko :)) si kráásna :*

    OdpovědětVymazat
  4. tie nechty sú super, tiež planujem niečo podobné vyskúšať na mojich:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)