úterý 30. dubna 2013

Kočka nebo kost? :))

Krásný den slečny :)
Dnešní den je úžasný :) jak počasí, tak i všechno ostatní se vydařilo super :))
Poslední zvonění dopadlo dobře :) i když jsem vstávala už ve 3 ráno (trápí mě alergie a nemohla jsem pak už usnout, ale možná to bylo i tím, že jsem se hodně těšila tak jsem ani nemohla ani dospat) :)) Fotky zatím jen takové focené ráno 5:30 před odchodem narychlo protože jsem docela spěchala a neměl mě kdo vyfotit :))
Ale budou i lepší :)))
Kostým měl úspěch :)) i když asi si mě někdo pletl s gepardem nebo tygřicí :)) protože "čičí" a "kočička" jsem slyšela dneska nějak moc :D :) dokonce i jeden pan učitel si mě spletl :D že prý jsem pěkná kočka :D a kamarád: Nene, to je pěkná kost :))))
Nooo :)) zvonění jsem si moc užila a ty 4 roky které jsem strávila s tak úžasnýma lidmi mu budou rozhodně chybět :))


1 komentář:

  1. Jéé, ten kostým je super! :) Bola si úžasná! :)
    http://thebestmakeupissmile.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)