středa 10. dubna 2013

Jaro ♥

 Jaro! Jaro! Jaro je tu! :) 


Ahojte krásky :)  taky máte tak skvělý pocit, když venku už konečně svítí sluníčko?:))) Připadá mi, že zima už pomaličku ustupuje a s ní i poslední zbytky sněhu :)
("klepu na stůl" abych to nezakřikla) :))
V tomhle období mám vždycky chuť tvořit :)) ať už něco pěkného na nehtech, vylepšovat si sešity, pokojíček, nebo něco dobrého upéct :))
Arvonky jsem viděla naprosto nádherné jarní nehtíky, zrovna jsem měla nové nehty, ale už jsem se moc těšila, až něco podobného zkusím :) Použila jsem barvičky, které poslední dobou nosím i na oblečení, aby mi nehtíky krásně ladily :) 
Vedle Arvonky jsem úplný začátečník a mé nehty vypadají vedle jejich úplně amatérsky :)) ale s výsledkem jsem docela spokojená :))



Minule jsem psala o úžasném balícím papíru z Tesca :) obalila jsem s ním v pokoji všechny krabice a a krabičky a sestřička si s ním obalila deníček :)) musela jsem se "opičit" :)) a obalit si  s ním složky na maturitní otázky :)
Třeba se mi z nich teď bude lépe učit :)))


Ekonomika




 Při učení mi dělá společnost kafíčko se šlehačkou :)) svět je pak hned barevnější a sladší :)


Už chci nosit ve vlasech tyhle kytky :)))




5 komentářů:

  1. krásne nechty! :) a tiež si podobne zvyknem zdobiť zošity :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) potěšilo mě, že se Ti líbí ;)) normálně si takhle sešity většinou nezdobím, ale když vidím kolik mám v těch složkách maturitních otázek, alespoň si to učení zpříjemním že ty složky budou pěkné :)))

      Vymazat
  2. wow tie vlasy!!a nechty :)) same wow by som ti tu pisala!

    Inak ak ta trapia kruhy pod ocami tu je recenzia na jeden super vzrobok aj s dokazom, ze funguje http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/04/ako-nipfab-vyliecilo-zombika.html

    OdpovědětVymazat
  3. ty krabice jsem si dříve oblepovala taky,teď už nějak není čas :D
    jsi krásná a máš boží vlasy!:))

    OdpovědětVymazat
  4. krásne nechty :) a máš úžastne vlasy :) pristane ti to :P

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :-) - http://luciapodmanicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)