pátek 26. dubna 2013

Beautiful day :))

Ahojte krásky :)

Nejprve bych se chtěla omluvit za svou neaktivitu, články nestíhám vůbec a číst blogy poslední dobou už taky ne a to mě mrzí nejvíc. Byl to pro mě vždycky úžasný relax, pobavení a inspirace. Momentálně ale sedím u počítače ve škole skoro pořád (opakování na maturitu z Ict) takže už z toho tak trochu blbnu :))
Už se moc těším až budou přijímačky i maturita zamnou (snad úspěšně) a budu se moct blogu věnovat mnohem intenzivněji.
Pár fotek z posledních překrásných dnů :)
Tyhle květy jsem si zamilovala :) chodím kolem nich každý den cestou do školy i ze školy :))) jsou prostě překrásné :))

♫♫ Sunshine- Memhis ♪♪












A na závěr otázka :)) Jakou mám podle Vás barvu očí? :)))



2 komentáře:

  1. Milá Jane, jo jo, už jsem si taky všimla, jak nám všechno krásně kvete. Moc hezké fotky. A máš úžasné řasy:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)