neděle 10. března 2013

Sbírka šperků :)) 1. část- Náušničky

Krásný večer kočky :)


Dofám že jste si dnešek užily :) jak už jsem psala ráno, byla jsem dneska nakupovat :) koupila jsem si jen pár drobností, ale jednou z nich jsou úžasné náušničky :))) Tak mě napadlo, že bych tady mohla napsat o mé sbírce bižuterie :)) Podobný článek o lacích na nehty se Vám u mě líbil, tak snad se Vám bude líbit i tento :)) Většinu náušnic mám společně se ségrou :))
1. Raduška tyhle krásné dlouhé dostala k Vánocům od kamarádky :)) vypadají moc hezky na nějakouslavnostnější událost.2. Dáreček už ani nevím k jaké události od Raduš :)) mám je moc ráda a boužel to na nich je už hodně vidět :)) začínají se pomaličku rozpadat :)))
3./4. Dárek od další mé skvělé kamarádky :))) Lili ♥ 

První jsou dárek od jedné z mých nejlepších kamarádek :) Evičky ♥ další jsou výrobky ségry nebo jejích kámošek :))




1. Tyhle zlaté srdíčka ze Slovenska už možná znáte :)) nosím je hodně často ke zlatým dopňkům :)), 2. Další z dárečků od mé Lili :))) mají krásnou třpytivou fialovou barvu, boužel nejsou moc fotogenické :)), 3. Raduščin výrobek :), 4. Babi uklízela v šuplíkách a našla tyhle krásky :))


 Všechny tyhle jsou výrobky Raduščiných kamarádek a Radušky :)


1. Připomínají mi lesní ovoce :)) borůvky a lesní jahůdky :)), 2. Maličké modré pecičky :), 3. Dárek k 18tinám od kámošky Adélky :))),4. Raduščin výrobek :))


 1. Roztomilí motýlci od mé Evulky :)*, 2. Černé obyčejné pecičky ze sady z Takka :)), 3. Ségřin dárek :)), 4. Třpytivé ségřiné květinky :)
 1. Takhle většinou skladujeme pecičkové náušničky :) máme jich takhle napíchaných více a uložen v maličkém košíčku Ikea :), 2. Roztomilé srdíčka, 3. Třpytivé srdíčka opět od Evulky :))
Dneska koupené náušnice z HMka :)) pokukovaly jsme po nich s Raďou už dlouho a neodolaly jsme :) Líbí se Vám? :)

Takhle míváme většinu náušniček :)


Jak skladujete náušnice vy? :)


2 komentáře:

  1. ty máš teda koooopu náušnic Janka:))) najviac sa mi páčia tie na celé uško s hviezdičkami:) ja si vždy kúpim všeliaké a potom nosím len klasické asi dva páry stále dokola :D

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  2. Your blog is adorable! I am your new follower! Would you like to follow me back?
    xoxo

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)