středa 13. března 2013

Sbírka šperků :)) 2. část- přívěsky, řetízky a korálky :)

Krásný den kočky! :)

Mám tady druhou část mé sbírky šperků :))
Tentokrát jsem fotila přívěsky na řetízky, korálky a řetízky :)) Ještě mám v plánu prstýnky a náramky :)
Snad se Vám takové typy článku líbí :)) Budu ráda, když mi dáte vědět do komentářů :))
Tady je první část :))

1. Foťáček k 18tinám od kamaráda :)) jednu dobu jsem ho vůbec nesundávala :),2. srdíčko od tety 19tiny :)) 3. květinka :) 4. Placička je koupená v prodejně s korálky a se ségrou jsme jen provlékly řetízek :) ale vypadá to moc hezky :))


1. Raduška vyráběla náhrdelník :) takhle to vypadá zvláštně, na krku ale kouzelně :)), 2. náhrdelník z malinkatých perliček :) koupený ve štěstíčku s kamarádkou na pouti :D :) máme doma každá jeden pro štěstí :)), 3. Perly :), 4. dárek od mamči :)


1-2. dostala jsem je při nákupu triček :)), 3. od mamči :) 4. Raduška vyráběla :)


1. Dárek od Evulky ♥, 2. čtyřlístek pro štěstí od tety :), 3.Tohle maličké srdíčko jsem dostala jako miminko :)) 


1. vyráběla kámoška Kačka :)))


Srdíčkaa :)))) 1. z prodejny perliček, 2. mamča přivezla z Holandska :)), 3. od babičky k šatům na kolonu, 4. ségřin dárek k narozkám :)))


1. Tyhle srdíčka vyrobil pro Radušku jeden učeň na přehlídce profesí :))))) 2. od mamči pro Ráďu k narozkám :))




1. Raduščin telefonek :)) 2. můj pokus vyrobit přívěšek na krk :)))) 3. Chtěly jsme si s Raďou vyrobit lapač snů, tak jsme si nakoupily tyhle peříčka, lapač jsme zatím nevyrobily, ale náhrdelník ano :)))


I přes to, kolik mám krásných řetízků a přívěsků, tenhle jeden je nejoblíbenější a nikdy ho nesundávám :) od přítele ♥








4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji :)) hlavně má pro mě největší hodnotu :))

      Vymazat
  2. mám úplně stejné srdíčko jako máš na poslední fotce :) taky od přítele

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)