čtvrtek 28. března 2013

* Nehty zdobené alobalem *

Krásný večer kočky :)

Doufám že užíváte prázdniny :) Venku už se trošku otepluje tak snad už přijde to pravé JARO :)
Dnes takový malý tip na zdobení nehtíků :)
Tady jsem viděla tento typ zdobení poprvé a moc se mi to zalíbilo :) Nechala jsem se inspirovat a s výsledkem jsem docela spokojená :) na fotkách to nejde zachytit, ale alobal se překrásně třpytí, tak to vytváří zajímavý efekt :)
Líbí se vám alobal na nehtech? :))) lakujete si tak taky nehty? :)

Nevšímejte si prosím obtisklé peřiny na vrchním průhledném laku :) večer jsem si nehty přelakovala průhledným lakem a usnula jsem dřív, než jsem plánovala :))) a takhle '' krásně '' to dopadlo :) naštěstí to jde vidět jen takhle zblízka :))

Postup :)) je to velmi jednoduché :)



1 komentář:

  1. pekné sú Jani:) mne sa tiež stáva že zaspím a mám potom otlačené ryhy :D a to som si myslela že som jediná :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)