pondělí 18. března 2013

Něco málo z focení na tablo :)

Ahojte krásky :) 

dnes tady mám jen pár fotek z focení tabla :)
Zatím mám jen 4 vytisklé fotky, ostatních asi 30 budu mít koncem týdne na CD :)
fotky jsem scannovala a máme nějaké zvláštní nastavení, které moc neumím měnit, takže barvy jsou docela změněné :)
Protože jsem strašně nerozhodná, nechala jsem holky, aby mi vybraly fotky na vytisknutí :)) jinak bych si vybírala ještě teď :))
Přeji Vám krásný den :) já jdu dokončovat dlouhodobou práci :) příští týden v úterý je poslední termín odevzdání a ještě se práce musí vytisknout a svázat, nechci to nechávat na pondělí ráno :)))



↑ Tahle bude na Tablo :) je nás ve třídě 30, tak ať jdu alespoň poznat :))))





1 komentář:

  1. ty si tak krásna!! na všetkých fotkách,ale najviac na tej druhej..tam mi prídeš ako keď sú odfotené v časopise missky:))) poprosím si ju aj s venovaním :P ďakujem :**
    Veronika

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)