čtvrtek 14. března 2013

Moje sbírka šperků :) 3. část :) náramky a prstýnky :)

Pěkný podvečer kočky :)

Jakpak se máte? Taky vás tolik štve počasí? :) Ráno jsem čekala na autobus do školy a myslela jsem že umrznu :)) čepice, rukavice a všechny zimní věci jsem už dávno schovala a chodila v jarních bundách a lehkých šátcích :)))
No, snad už bude co nejpěkněji :) a hlavně sluníčko :))
Ale i tak mám docela fajn náladu, protože už se blíží víkend :) Na zítra jen jedna písemka ze slovíček :) i když je jich tak milion :))
Dnes tady mám poslední část z mé sbírky šperků :) (1.Část2.Část)
V komentářích o řetízcích mi jedna čtenářka napsala, že má úplně stejný přívěšek, jako já nosím každý den :) a shodou náhod ho dostala také od přítele :))
Je to můj nejoblíbenější přívesek :) přítel mi ho přivezl z dovolené ze Slovenska :) A vybral ho naprosto perfektně :) jak možná někteří víte, jsem srdíčko-maniačka :))) takže sama bych si nevybrala lépe :)


* Náramky *

1. Můj pokus :) 2. Takko, 3. Raduščin pokus vyrobit prokládaný náramek :)) (z novinového papíru)


1-2. z dovolených u moře :)) 3. Raduščin pokus :) 4. můj pokus :))

1.Můj výrobek, 2. Raduščin výrobek, 3. od maminky :))) 4. Raduščiné "hodinky" :)

1-3. Raduščiny výrobky, 4. náramek z hematitu :))




* Prstýnky *

1. Nádherný zlatý, který jsem dostala k patnáctinám, bohužel je mi velký, tak čekám, až ho dorostu :)), 2. dáreček k 18tinám :))) 3. darovaný od maminky :)

1. Z Bulharska, můj oblíbený :)), 2-3. Radušky, ale ona moc není na prstýnky, takže nosím já :))

1. dárek od sousedky :))), 2. dárek :) 3. Raduščiny výrobky z perliček :))


Mějte se překrásně kočky! :)

2 komentáře:

  1. tak s tým počasím je to naozaj hrôza...tu dnes neskutočne silno fúka a padá sneh:(( už nech je teplúčko...
    zbierku máš naozaj veľkú :)) veľmi sa mi páčia tie zlaté prstienky:)

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  2. Ten náramek, který sis dělala sama, je nádherný!!!

    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)