sobota 23. března 2013

Gabriella Salvete- 01 Lila

Krásné sobotní odpoledne kočky :)



Určitě jste už slyšely o testování laků na nehty od GS z nové kolekce STARS :) K tomu, aby vám lak poslali, stačilo pouze odeslat e-mail se svou adresou :) Prvních 200 slečen, které to stihly, už tento třpytivý  zázrak mají doma :))
Celkem jsou v kolekci 4 odstíny laků (01 Lila, 02 Saphire, 03Intense Coral a 04 Mistero Grey) 
Podle obrázků jsou všechny laky z této kolekce překrásné a tak jsem se strašně moc těšila a vůbec mi nezáleželo na tom, který z nich mi příjde. :) Nakonec mě ve schránce čekal odstín Lila a jsem nadšená :) Hned jsem si ho nalakovala a byla jsem překvapená a pořád jsem se na něj dívala :) obsahuje tolik třpytek :) Třpytky mám moc ráda a třpytivým průhledným lakem od GS (130) jsem přelakovávala skoro všechny laky :) Proto jsme byla moc ráda, že laky jsou třpytivé :) Momentálně je to jeden z mých nejlepších laků. :) Lakování je radost, stačí jedna vrstva (pro velké perfekcionalisty dvě :)) a je skoro hned suchý :) 
Na nehtech mi vydržel asi 3 dny pěkný :) jak jsem včera zjistila, lak se dá po těch 3 dnech poupravit a vypadá zase super :))) Čeho jsem se bála, bylo odlakovávání, tak jsem to dneska ráno vyzkoušela a nebyl žádný větší problém :) Na to, že lak obsahuje tolik třpytek tak super :)
Hned po tom, co jsem vyzkoušela jak se odlakuje, jsem si ho nalakovala zase znovu :)) je prostě nádherný :)))

Gabriella Salvete má momentálně na facebookových stránkách další soutěž! :) O řasenku D´amore :) Pokud jste se ještě nezapojily, tak šup šup :) 

Moc bych chtěla poděkovat GS za to, že jsem měla možnost vyzkoušet tak úžasný lak :)

Přeji krásný víkend






3 komentáře:

  1. Páni, ty nehty vypadají moc pěkně!
    Jinak ráda bych tě pozvala k sobě na blog, kde právě probíhá soutěž. Potěší mě, když se zúčastníš :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mne prišiel fialový a myslela som si, že si dokúpim len sivý, ale ako tak pozerám na tento ružový, tak myslím, že si kúpim aj tento :)

    OdpovědětVymazat
  3. wow je strasne krasny!

    Inak ak hladas nejaky super kremik na teraz tip tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/doliva-pletovy-krem.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)