čtvrtek 21. března 2013

* Focení *

Krásný večer kočky!


Už mám doma všechny fotečky z focení :) bylo jich celkem 56 :) (původně jich prý mělo být 20-30 :))- noooo nestěžuju si :D :))
Nejdříve jsem měla strach, že nebudu vědět jak dát ruce, jak si stoupnout, tvářit se.... ale paní fotografka byla opravdu perfektní :)
Neustále mě chválila jak mi to sluší, jaké mám krásné dlouhé nohy, jak vypadám jako Miss na tom křesle :D :)) no prostě úžasná lichotnice :)
nebudu zdržovat :) tady jsou fotky :))) 
Líbí se vám nějaká? :) Jaká nejvíc? :) 
Přeji krásný večer :)**




6 komentářů:

  1. naozaj vyzeráš krásne! neboli to len lichôtky:)) skús nejaký kasting a určite zaboduješ Jani:)) fotky sú veľmi pekné a ťažko by sa mi vyberala jedna:) to už vieš že sa mi páčia:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi takové zlatíčko Verunko :)))* moc děkuji :)

      Vymazat
  2. Moc hezke fotecky :))
    Prijd se ke mě podivat :) budu rada.
    www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
  3. Mně asi nejvíc ta poslední zasněná ... ale všechny jsou příjemné, sluší Ti to. A ty nohy ... paní fotografka měla pravdu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuji :) to je moc hezké :)) taky mám asi nejraději tu poslední :))

      Vymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)