neděle 10. března 2013

Chci už léto :)) Plavky :)

Dobré ráno kočky :)) 
Jakpak se máte? :) za chviličku vyrážím na nákupy do Ostravy, tak dneska jen takový plavkový článek o mých a ségřiných plavkách :)))

1. NewYorker, 2. Takko, 3. Tesco
Tento typ plavek se mi hodně líbí :) na opalování super, nejsou vypálené nikde ramínka :))
Mušlička ♥

1. Tesco, 2. Takko, 3. Dárek od tety :))
Tyhle plavky už tak moc nenosíme :) spíše než jsme objevili "bezramínkové" :)
1.Takko, 2. Takko, 3. Tesco, 4. ? :))
1. New Yorker, 2. Takko :)
Tyhle topíky jsme si koupily k plavkám :)) plavky od prvního se mi bohužel rozpadly hned první rok, co jsme je měla u moře... ale byly nádherné :)) 



Momentální nehty :) 
 Papa :) užívejte neděli :) jdu se chystat na nákupy :)





1 komentář:

  1. Ahoj :) Moc se mi líbí ty černé plavky z NY se zlatým zipem :) Taky jsem na ně nedávno koukala :) Myslíš, že bys mi, prosím, mohla vyfotit oba dva díly a poslat fotku na dolezalova.des@gmail.com ? :)
    Předem díky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)