pondělí 18. února 2013

* Výhra v GA u Verunky :) *

Ahojte krásky :)
 jakpak se máte? :) V prvé řadě bych chtěla poděkovat Verunce za úžasnou Giweaway ve které jsem vyhrála druhou cenu :)) Z výhry mám obrovskou radost :) vůbec jsem to nečekala a o to víc mě to potěšilo :)
Verča je moc milá a krásná slečna :) moc jsem si ji a její blog oblíbila, určitě doporučuji se na něj mrknout :) její články jsou zajímavé a přidává je skoro denně, takže na jejím blogu se nudit určitě nebudete :)
Od Verunky mi přišel balíček ve kterém bylo vše krásně zabaleno a ještě k tomu byl milý vzkaz :))
:)) Jak můžete vidět na fotce :))
S výrobky od Elfu jsem do teď neměla vůbec žádné zkušenosti, ale jsem z nich nadšená :)



1.Roztomilý vzkaz :)
2. Konturka na rty
3. Tmavě modrá linka a stín v tužce
4. 2x rozjasňovače :))

Verunce strašně moc děkuji :))) Mám obrovskou radost :))) 

Momentálně jsem trošku nachlazená, tak ležím s notebookem, zabalená v peřině a mým společníkem je tady teplý čaj s citronem :) zpracovávám výsledky dotazníků do mé dlouhodobé maturitní práce :) Příští týden bude mít naše škola jarní prázdniny, tak bych toho na prázdniny chtěla mít co nejméně :) jsem zvědavá, jestli se mi to povede :)))
Večer jdeme s mamčou ke kosmetičce na čištění pleti :) jdu na to poprvé, tak jsme zvědavá :) chodíte na čištění pleti? :))


2 komentáře:

  1. jeeeej,tak toto je aké milé :) skoro celý príspevok len o mne :P hihi..som veľmi veľmi rada, že sa ti výhra páči:) a ďakujem :* si zlatíčko :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé :) jsem ráda že jsi ráda :D :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)